پارس ناز پورتال

معرفی بخشی از بهترین فیلم های سال 2012 + عکس

مجموعه : اخبار سینما
معرفی بخشی از بهترین فیلم های سال 2012 + عکس

به گزارش پارس ناز کریستوفر نولان کارگردان بریتانیایی هالیوود در سال 2012 پرخرج ترین فیلمش را روی پرده سینماها می برد . شوالیه تاریکی باز می گردد این بار بیستم جولای ، تا دوباره انقلابی در سینما به وجود بیاید .

تام هوپر و کار جدیدش بینوایان ، دسامبر امسال به اکران عموم می رسد تا فیلم دوستان در پایان سال هم بهانه سینما رفتن را داشته باشند ، شاید هوپر با موفقیت در این فیلم خود را به تاریخ گره بزند .

من هوشیارانه آزادم یا من هوشیار و آزادم نام فیلم بعدی تارانتینو است که بخش عظیمی از اهالی سینما بیش از هر فیلمه دیگری منتظر اکران او هستند ،به گزارش پارس ناز کوئنتین تارانتینو این بار قصد دارد ژانر وسترن را نابود کند .

پتر جکسون و این بار چند گانه دیگری به نام هابیت که اولین آن را امسال در ماه دسامبر روی پرده ها می بینیم ، دوست صمیمی اسپیلبرگ قبلا لیاقتش را با کارگردانی سه گانه ارباب حلقه ها به همگان نشان داده .

نویسنده و کارگردان سریالهای محبوب آمریکا دست به ساخت اولین فیلم سینمای اش به نام اونجرز میزند جاس ویدون بعد از همکاری در تیوی سریس های گیلی و خانه عروسکی چهره جالبی میان مردم آمریکا پیدا کرده و از این رو بسیاری او را در سینما هم موفق می دانند .

نسخه جدید مرد عنکبوتی این بار به تحریر مارک وب به سینما باز می گردد شاید امسال را باید سال بازگشت قهرمانان نامید .

فیلم بازیگر محور بازی گرسنگی به کارگردانی گری روس که تا به حال چهار بار نامزد دریافت اسکار نیز بوده در بیست و سوم مارچ به تصویر عمومی می رسد تا رقابت در ژانر Sci-Fi نزدیکتر از قبل شود .

قهرمانی دیگر در راه است روح سوار برای انتقام از ارواح وارد سالنهای سینما می شود تا رقابت میان مرد عنکبوتی شگفت انگیز و روح سوار برای محبوبیت میان مردم دو چندان شود .

بازی دیگری تبدیل به فیلم می شود موفقیت های ماس افکت در دنیای گیمرها غیر قابل انکار است و نسخه سوم این بازی توانست جایزه بفتای بهترین گیم سال رو ازان خود کند اما اینکه او بتواند موفقیت هایش را در سینما هم تکرار کند باید منتظر بمانیم .

ماس مارلیند کارگردان معروف سوئدی فیلمسازی کار جدیدش را شروع کرده ، بیداری در عالم اموات یا که عالم اموات : بیداری نام فیلمی است که او پشت دوربینش نشسته .