پارس ناز پورتال

دوستی بین براد پیت و جرج کلونی با این شوخی ها… +عکس

مجموعه : اخبار سینما
دوستی بین براد پیت و جرج کلونی با این شوخی ها… +عکس
به تازگی جرج کلونی اعلام کرده که برای براد پیت سورپرایزی دارد که احتمالا کار وی را پایان خواهد داد!
براد پیت نیز در مصاحبه ای با برنامه Inside the Actor Studios اعلام کرده که منتظر این سورپرایز است و حتما تلافی خواهد کرد! براد تعریف کرده که در هنگام ساخت فیلم Ocean’s 11، عوامل صحنه با جرج برخورد متفاوتی داشتند که برای جرج خوشایند نبوده.

براد پیت ۴۸ ساله گفت: من یه یادداشت برای عوامل ایتالیایی پشت صحنه نوشتم که میگفت: پرسنل عزیز سر صحنه، برای شما آرزوی یک روز کاری موفقی را داریم. جرج کلونی گفته است که این نقش برای وی دشوار است و نیاز دارد تا به شدت بر روی آن تمرکز کند. آقای کلونی از شما در خواست دارد که مزاحم وی نشوید و هنگام صحبت کردن به چشمانش زل نزنید. اگر با وی کاری دارید وی را با نام “دانیل” یا “آقای اوشن صدا بزنید.
 
 
این ماجرا برای دو هفته ادامه داشت. جرج جنبه بالایی دارد اما معلوم بود که دیگر طاقت این رفتار را ندارد و عصبی شده است.جرج آدم بامزه ایه. وقت گذروندن باهاش واقعا لذت بخشه. همیشه سر صحنه با عوامل گپ میزنه و میگه و میخنده و همیشه باهاشون غذا میخوره. برای همین این رفتار پرسنل پشت صحنه براش عجیب بود.هنگامی که براد مطلع شد که جرج به زودی تلافی خواهد کرد، اعلام کرده که توقعش را داشته و حتی آماده تلافی است.

من میخواستم باز هم سر به سر جرج بذارم اما هیچوقت اینکار را نکردم. اما اگر جرج دست به کار شود من هم تلافی خواهم کرد. هرچند که برایم سخت خواهد بود و نمیدانم که از پسش بر خواهم آمد یا نه.
آیا رابطه این دو دوست صمیمی با این شوخی ها خدشه دار خواهد شد؟