پارس ناز پورتال

اتفاقی بسیار عجیب و باورنکردنی برای خواهران دوقولو + عکس

اتفاقی بسیار عجیب و باورنکردنی برای خواهران دوقولو + عکس
دو دختر متولد اندونزی كه دوقلو هستند بعد از 29 سال همدیگر را در حالی پیدا كردند كه در فاصله 40 كیلومتری  از هم در جنوب سوئد زندگی میكردند.به گزارش پارس ناز آنها در ژانویه سال پیش همدیگر را پیدا كردند و بعد از انجام تست " دی ان ای" مشخص شد كه خواهر هستد.این دو خواهر 29 سال پیش توسط دو خانواده سوئدی از یتیم خانه ای در اندونزی به فرزندی گرفته شدند. اما هیچیك از این خانواده ها از وجود دختر دیگر اطلاعی نداشت.

یكی از خانواده ها در حالیكه سوار تاكسی آن محل را ترك میكرد توسط راننده تاكسی كه احتمال میرود پدر این دو دختر باشد فهمیدند كه این دختر خواهر هم دارد و همان زمان نام اندونزیایی این دو دختر را روی برگه ای نوشتند و نگه داشتند.
 
 
حدود 29 سال از آن زمان گذشت و یكی از این دختران تصمیم گرفت خانواده اصلی اش را پیدا كند و پدر و مادر با دادن اسمها به او وی را راهنمایی كردند.این دختر با جستجوی نام كسانی كه از اندونزی به فرزندی خانواده های سوئدی در آمدند توانست خواهرش را در فاصله 40  كیلومتری از خودش در سوئد بیابد.
جالب اینجاست این دوخواهر هردو معلم هستند. هردو دو سال. پیش و در یك روز ازدواج كردند و هردوی آنها در روز عروسی با یك آهنگ رقصیده اند.بعد از انجام تست دی ان ای این دو خواهر بیشتر وقتشان را باهم سپری میكنند و تصمیم گرفته اند به دنبال پدر و مادر واقعی شان به اندونزی سفر كرده و آنها را بیابند.