پارس ناز پورتال

امین حیایی در نقش یک خواننده زیر زمینی + عکس

مجموعه : اخبار سینما
امین حیایی در نقش یک خواننده زیر زمینی + عکس
حیایی در این فیلم در نقش مردی میانسال به نام «عزیز» ظاهر شده که استودیویی زیر زمینی دارد و به کار ساخت کلیپ برای موسیقی‌های زیر زمینی اشتغال دارد. او در مقطعی از داستان با کیانوش شخصیت اصلی فیلم در زندان آشنا می‌شود و این آشنایی تا بیرون از زندان هم تداوم پیدا می‌کند. «خود زنی» بر اساس فیلمنامه «احمد کاوری» و به کارگردانی کاوری مقابل دوربین رفته و «اردشیر ایران‌نژاد» تهیه‌کنندگی آن را به عهده داشته‌است.این فیلم که در سی امین جشنواره فیلم فجر در بخش «آینه سینمای ایران» نمایش داده خواهد شد.
 
امین حیایی در نقش یک خواننده زیر زمینی + عکس
 

در فیلم خود زنی امیر دلاوری در نقش کیانوش ظاهر شده است. نقش همسر کیانوش هم توسط لعیا زنگنه ایفاء می‌شود. آتیلا پسیانی، محمد رضا شریفی نیا، نیما شاهرخ‌شاهی، تینا آخوندتبار، نادر سلیمانی، سینا رازانی، امیریل ارجمند، امیر غفارمنش، حسام حمیدی و… دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.خود زنی طی ۷۴ روز در پاییز و زمستان امسال مقابل دوربین رفته و تدوین، ساخت موسیقی و صداگذاری این فیلم به ترتیب از سوی «حسن ایوبی»، «ستار اورکی» و «جهانگیر میرشکاری» انجام شده‌است.

برخی از عواملی که در ساخت این فیلم حضور داشته‌اند، عبارت‌اند از: مدیر فیلمبرداری: محمد تقی پاکسیما، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: کامبیز دارابی،طراح صحنه و لباس: داریوش پیرو، مدیر تولید: طاهر امانی، مدیرصدا: حسن زاهدی، طراح چهره‌پردازی: بابک شعاعی، مدیر جلوه‌های ویژه: حمید رسولیان، مدیر تدارکات: علی رضایی