پارس ناز پورتال

قصاص پدر شوهر اسید پاش به این خانم + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
قصاص پدر شوهر اسید پاش به این خانم + عکس
وكیل مدافع معصومه عطایی از صدور حكم قصاص برای عامل اسیدپاشی به موكلش خبر داد. این دومین حكم قصاص چشم در پرونده‌های اسیدپاشی در محاكم قضایی كشور است.

به گزارش پارس ناز علیرضا مختاری در گفت‌ و گو با ایسنا، در این باره گفت: براساس حكم صادره از سوی شعبه ۱۷ دادگاه كیفری استان اصفهان حسینعلی ـ هـ. متهم این پرونده به قصاص چشم محكوم شده است و موكل برای اجرای این حكم باید نصف دیه چشمان متهم را پرداخت كند.

 

وی افزود: متهم پرونده نیز به پرداخت یك‌دوم از ۷۲ درصد دیه كامل بابت عشر سوختگی صورت، اندام‌های فوقانی، قفسه صدری، نقص زیبایی و تخریب صورت و تحمل ۵ سال حبس تعزیری محكوم شده است. مختاری تصریح كرد: این رای به مدت ۲۰ روز در دیوان‌عالی كشور قابل اعتراض است و در صورت عدم اعتراض، قطعی خواهد شد.

جلسه محاكمه پدرشوهر سابق معصومه عطایی كه شهریور سال گذشته به صورت عروسش اسید پاشید، سه‌شنبه ۱۱ بهمن در شعبه ۱۷ دادگاه كیفری استان اصفهان برگزار شد. متهم پرونده پس از جدایی پسرش از همسر خود روز ۱۱ شهریور ۸۹ در شهرستان شهررضای اصفهان به صورت عروس سابقش معصومه عطایی اسید پاشیده بود.

پیش از این در پرونده اسیدپاشی روی صورت آمنه بهرامی، مجید موحد متهم پرونده به قصاص چشم محكوم شده بود كه با بخشش آمنه، اجرای قصاص منتفی شد.