پارس ناز پورتال

تنها آرزوی این زن نیکوکار مردن در خانه خودش است + عکس

تنها آرزوی این زن نیکوکار مردن در خانه خودش است + عکس
 
این زن زندگی خود را وقف دیگران کرده است و حالا در سن 93 سالگی در مرز از دست دادن خانه اش قرار دارد. او مجبور است به خاطر موسسه ای که برایش خدمات ارسال کرده است 5000 یورو بپردازد.به گزارش پارس ناز او سابقا یک معلم بود و اینگونه عمرش را در راه مردم گذراند و بعد از آن هم همه دوران بازنشستگی اش را صرف کمک به افراد بی خانمان کرد.
 
وی به حدی ناتوان است که قادر به غذا خوردن به تنهایی نیز نیست و بنابراین از یک موسسه درخواست کمک کرد و آنها هم برای اینکه مدت یکسال به او خدمات ارائه داده اند حالا یک صورتحساب 5000 یورویی برایش فرستاده اند که وی قادر به پرداخت آن نیست.
 

او در حساب بانکی اش تنها 300 یورو دارد که برای خورد و خوراکش لازم دارد او میگوید اگر این پول را بدهم دیگر چیزی ندارم و من همه عمرم را صرف خدمت به مردم کشورم کردم و حالا توقع دارم بگذارند در خانه خودم بمیرم.

اگر موسسه و یا نهادی پرداخت این قبض را قبول نکند وی مجبور است خانه را از دست بدهد و این مسئله ای است که این پیر زن بیچاره را رنج میدهد. او میگوید برای خرید این خانه خیلی تلاش کردم و سالها پولهایم را پس انداز کردم و حالا جز مردن در خانه خودم آرزویی ندارم.