پارس ناز پورتال

یک نماینده مجلس بعد از عمل زیبایی بینی اخراج شد + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
یک نماینده مجلس بعد از عمل زیبایی بینی اخراج شد + عکس
نماینده عضو جریان اسلام گرای نور در مصر پس از انجام جراحی زیبایی بینی وادار به استعفا شد. به گزارش پارس ناز به نقل از خاورمیانه نخستین تنش در پارلمان مصر ۲۴ ساعت پیش و با عمل جراحی پلاستیک یک نماینده آغاز شد. نماینده یک حزب محافظه کار تندرو در پارلمان مصر از حزب خود اخراج شد و البته دلیل آن برای نویسنده این گزارش برای روزنامه نیویورک تایمز اندکی عجیب و غریب آمده است.
 
 
انوار البلکمی نماینده متعلق به جریان نور که از جنبش سلفی مصر است زمانی وادار به استعفا و سپس اخراج شد که تصویری از صورت باند پیچی شده وی بر روی سایت العربیه قرار گرفت. او در توضیح علت این باندپیچی ادعا کرد که هدف حمله و ضرب و شتم تعدادی ناشناس قرار گرفته است . این در حالی ست که مدارک پزشکی وی نشان می دهد که آقای نماینده عمل جراجی پلاستیک بینی انجام داده است.
 

النور را بسیاری نماینده افراطی ترین جریان اسلامی در مصر می دانند که بارها فتوای حرام بودن عمل جراحی پلاستیک از سوی روحانیون آن به گوش رسیده و طرفداران آن حتی شنیدن موسیقی را هم حرام می دانند. پزشکان بیمارستانی که انوار در ان عمل جراحی پلاستیک خود را انجام داده راز او را افشا کرده و منجر به اخراجش از حزب شدند.