پارس ناز پورتال

تجاوز 2 مرد به 1 زن در جاده بهشت‌ زهرا + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
تجاوز 2 مرد به 1 زن در جاده بهشت‌ زهرا + عکس
4 عضو یک باند تبهکاری که به بهانه مسافرکشی، زنان و مردان را ربوده و با انتقال به بیابان‌های بهشت‌زهرای تهران و جاده قم اموالشان را می‌دزدیدند، دستگیر شدند.

به گزارش جام جم رسیدگی به این پرونده اواسط بهمن امسال با شکایت زن جوانی از ۲ مرد به اتهام آزار و اذیت و سرقت پول‌ هایش در دستور کار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. زن جوان که از به یاد آوردن حادثه آن شب تلخ همچنان وحشت داشت، به پلیس گفت: آن شب در میدان راه‌آهن تهران سوار یک خودروی پراید سفید شدم تا به خانه‌ مان بروم. در میانه راه راننده به بهانه شلوغی خیابان تغییر مسیر داد که به او اعتراض کردم اما به حرف‌هایم توجهی نکرد. از مرد مسافری که در صندلی جلوی خودرو نشسته بود، کمک خواستم اما او با تهدید چاقو از من خواست ساکت شوم.

 

زن مسافر در دام سیاه متهمان

زن جوان با اشاره به نقشه پلید متهمان گفت: هر دو مرا کتک زده و با انتقال به بیابان منتهی به جاده بهشت‌زهرا مورد آزار و اذیت قرار داده و پول‌هایم را سرقت کردند و متواری شدند. خودم را به سختی به حاشیه جاده رساندم و به کمک یک راننده عبوری نجات یافتم. با اطلاعات به دست آمده از شاکی و چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهمان آزارگر، آنها تحت تعقیب قرار گرفتند. در ادامه تحقیقات ۲ زن دیگر نیز با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. در بررسی پرونده‌ های شاکیان معلوم شد، تصاویر رایانه‌ای از متهمان فراری با هم مطابقت دارد.

مرد نجات‌ یافته از دام متهمان

با افزایش شکایت‌ها، جستجوهای ویژه پلیسی برای پیدا کردن متهمان فراری ادامه یافت تا این‌که روز‌های پایانی هفته گذشته مردی به یکی از گشت‌های انتظامی مراجعه کرد و اطلاع داد ۴ شرور سارق پول‌هایش را دزدیده‌اند. با تحقیق از این مرد در مرکز پلیس معلوم شد، شب حادثه پس از آن‌که پول عیدی‌اش را از محل کارش گرفته، در حال بازگشت به خانه سوار یک خودروی پراید شده که راننده و ۳ سرنشین خودرو که همدستانش بوده‌اند، وی را ربوده و با انتقال به جاده منتهی به قم پول‌ هایش را دزدیده و پس از کتک زدن، در جاده رهایش کرده‌اند. با اطلاعات به دست آمده از این مرد، معلوم شد مشخصات ۲ نفر از متهمان با همان ۲ فردی که زنان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند، مطابقت دارد.

دستگیری نخستین متهم

به این ترتیب، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران و ماموران سرکلانتری نهم آگاهی با اجرای طرح مهار و استعلام از سامانه راهنمایی و رانندگی، هویت مالک خودرو را شناسایی و وی را دستگیر کردند. متهم جوان با انتقال به پایگاه نهم آگاهی تهران در بازجویی به تناقض‌گویی پرداخت تا این که در مواجهه حضوری با شاکیان اعتراف کرد که همراه ۵ نفر از همدستانش ـ که همگی سابقه‌دار و ساکن یک محله‌اند ـ زنان و مردان مسافر را سوار خودروی پراید سفید کرده و در میانه راه با کتک زدن این افراد و سرقت پول و اموالشان، آنها را در جاده منتهی به قم و بهشت‌ زهرا رها و فرار کرده‌اند. در مرحله بعدی تحقیقات معلوم شد، آنها زنان شاکی را نیز در دام شیطانی خود گرفتار کرده‌اند.

به این ترتیب ماموران ۳ متهم دیگر را نیز در همان منطقه دستگیر کردند. بنابراین گزارش، متهمان با قرار قانونی از سوی هاشمی، رئیس شعبه ۱۰۱ حوزه قضایی بخش آفتاب روانه بازداشتگاه پلیس شدند. تحقیقات تکمیلی برای دستگیری ۲ عضو فراری این باند تبهکاری و مشخص شدن دیگر جرایم آنها ادامه دارد.