پارس ناز پورتال

نامه عاشقانه که پس از 53 سال به دست صاحبش رسید!!

نامه عاشقانه که پس از 53 سال به دست صاحبش رسید!!
از 53 سال قبل و از زمانی که یک نامه عاشقانه برای کلارک مور نوشته شد، او دوبار ازدواج کرده ، 21 فرزند دارد ، یک معلم بازنشسته است ، به دین اسلام گرویده  و به یک روحانی تبدیل شده و نام خود را چند سال بعد از مسلمان شدن به محمد صدیق تغییر داده است.
 
در واقع این نامه زمانی نوشته شده که مور به عنوان یک دانشجو در دانشگاه کالیفرنیا مشغول به تحصیل بود.یکی از کارکنان پستی دانشگاه بعد از 53 سال این نامه ی عاشقانه را در حالی که باز شده بود را پیدا می کند. این نامه از طرف ونی  که اظهار داشته بود من همچنان دلتنگ تو ام، همانطور که قبلا بودم و تو را هزاران بار بیشتر دوست خواهم داشت.بود.
 

ونی از او پرسیده بود که چرا کلارک قبل از برگشتن به دانشگاه با او تماس نگرفته و در آخر نیز زیر امضای خود نوشته  برای همیشه عاشقت می مانم رسانه های محلی در پی یافتن این دو عاشق بر می آیند و سرانجام فردی موفق به یافتن کلارک مور می شود و در نهایت نیز با یافتن نام تغییر یافته او نامه را برای او پست می کند. کلارک که هم اکنون 47 ساله است و در ایندیاناپلیس زندگی می کند هنگامی که این نامه را در صندوق پست خود می بیند بسیار هیجان زده می شود.

کلارک و ونی یک سال بعد از فرستاده شن نامه در سال 1958 ازدواج کرده بودند و قبل از طلاق نیز 4 فرزند داشتند.ونی در مصاحبه ای اعلام کرد از اینکه نامه ی شخصی او منتشر شده ناراحت است و از رسانه ها درخواست کرد نام خانوادگی اور ا ذکر نکنند صدیق نیز در مصاحبه ای اعلام کرد این نامه نشان دهنده ی عشق پاک و بی آلایش آنان در آن زمان است .