پارس ناز پورتال

ساعت مچی جالبی که همه کار انجام می دهد + عکس

ساعت مچی جالبی که همه کار انجام می دهد + عکس
امروزه افراد برخلاف گذشته برای دویدن نیاب به ابزارهای زیادی نیاز دارند: آن‌ها ساعتی می‌خواهند تا زمان را بدانند،‌ ام.پی.تری‌پلیر می‌خواهند تا با گوش دادن به موسیقی انرژی بگیرند، بسیاری از کنترل‌گرهای ضربان قلب استفاده می‌کنند و …… به این مجموعه تلفن همراه را هم اضافه کنید که برای برقراری ارتباط در دنیای امروز ضروری است.
 
به گزارش پارس ناز نتیجه همه این‌ها،‌ مجموعه‌ای دست‌وپاگیر از ابزارهای گوناگون است که باید با خود حمل کرد،‌ مراقب شارژ تک‌تک آن‌ها بود و … خلاصه این‌که دویدن در دنیای امروز کلی دردسر دارد!
 
 
این ساعت مچی مخصوص ورزشکاران طراحی شده و اسپورتیو نام دارد. اسپورتیو قرار است کنترل‌گر ضربان،‌ جی.پی.اس، تلفن ایی.دی.جی.ایی،‌ ام.پی.تری‌پلیر و 8 گیگابایت حافظه داشته باشد. به این مجموعه، بلوتوث و ابزارهایی برای اندازه‌گیری سرعت، تعیین مسافتی که پیموده‌اید و البته سنجش میزان کالری که سوزانده‌اید را اضافه کنید. همچنین این وسیله یک دوربین دارد که با آن می‌توانید فیلم هم بگیرید. یک پورت یو.اس.بی در یک طرف ساعت اسپورتیو قرار داده شده که کاربرد آن را برای شما بسیار راحت‌تر می‌کند.

به نظر مجموعه کاملی می‌رسد نه؟ خب باید یک نمایشگر لمسی 1.5 اینچی و یک دکمه اس.او.اس (SOS) برای گرفتن کمک در شرایط اضطراری را هم اضافه کرد.  راستی اسپورتیو خودش می‌تواند ساعت را اعلام کند. از یک ساعت مچی دیگر چه می‌خواهید؟
قیمت ساعت اسپورتیو شرکت وی.ایی.ای (VEA Sportive) حدود 570 دلار تخمین زده شده است.