پارس ناز پورتال

شجاعت زن کره در نجات دادن جان کودکی 2 ساله + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
شجاعت زن کره در نجات دادن جان کودکی 2 ساله + عکس
 
یک دختر بچه ی 2 ساله چینی که به دلیل غفلت مادربزرگش از پنجره ی خانه شان از طبقه ی دهم ساختمان به پایین پرت شده بود توسط یک عابر پیاده قبل از برخورد به زمین در هوا گرفته شد.به گزارش پارس ناز وضعیت کودک به دلیل خونریزی داخلی وخیم اعلام شده و خانم وو  که جان این کودک را نجات داده نیز دچار شکستگی دست شده است.
 
 
مادر بزرگ کودک برای انجام کاری از خانه خارج شده  و این کودک 2 ساله در خانه تنها بوده است. بر طبق گفته های همسایه ها این کودک چند دقیقه ای از پنجره آویزان بوده و بعد از آن تعادل خود را از دست می دهد و به پایین پرت می شود.
 
 
خانم "وو" نیز بعد از دیدن این صحنه کفش های پاشنه بلند خود را در آورده و به سمت کودک می دود . وو اظهار داشت : وقتی دیدم کودک از پنجره آویزان است سریعا به سمتش دویدم و حدود 10 ثانیه بعد کودک به پایین پرتاب شد. در آن لحظه به این فکر می کردم این کودک ، نوزاد 7 ماهه ی خودم است و به خودم می گفتم هرطور شده باید او را بگیرم و موفق شدم او را در هوا بگیرم.
 
 
خانم وو بعد از گرفتن کودک نقش بر زمین می شود و بر اثر افتادن به زمین دست چپش می شکند. پزشکان بعد از گرفتن اسکن از مغز کودک اعلام کردند هیچ آسیبی به سر او وارد نشده ولی ورم کردن شکم او نشان می دهد اندام های  داخلی وی دچار جراحت های شدید شده است.