پارس ناز پورتال

این دختر زیبا پر درآمد ترین خواننده در سال 2011 شد + عکس

مجموعه : اخبار سینما
این دختر زیبا پر درآمد ترین خواننده در سال 2011 شد + عکس
 
تیلور سوئیفت 35 میلیون پوند در یک سال از موسیقی درآمد داشته است و به همین دلیل پر درآمد ترین خواننده سال 2011 انتخاب شده است.به گزارش پارس ناز مبلغ درآمد او دقیقا 35719902 پوند است. او به تنهای در امریکا توانست 8.8 میلیون دلار درآمد داشته باشد . او علاوه بر اجرای موسیقی آهنگ سازی نیز میکند و در این زمینه نیز فرد موفقی است. در این لیست بعد از او گروه" یو-دو" ، " کنی چنسی " و لیدی گاگا حضور دارند.
 
 
بیوگرافی و نگاهی کوتاه به زندگی خانم سوئیفت

تیلور آلیسون سوئیفت متولد ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹ و خوانندهٔ کانتری/پاپ و ترانه‌سرای آمریکایی است و همچمنین دارای گواهی‌نامه پلاتین سه گانه از انجمن صنعت ضبط آمریکا می‌باشد. خانم تیلور در سال ۲۰۰۶ نخستین آهنگش را بنام "تیم مک‌گراو" روانه بازار کرد ، همچنین  در اکتبر ۲۰۰۶  اولین آلبومش را که نام خودش را برای آن انتخاب کرده بود منتشر کرد که ۵ آهنگ آن آلبوم در جدول داغ‌ترین آهنگ‌های کانتری قرار گرفتند.

نیویورک تایمز در وصف سویفت نوشته‌ است:  او یکی از برترین ترانه‌سراهای پاپ و در درجه نخست کانتری است، فردی عملگرا که بیشترین تماس با زندگی درونیش را نسبت به بزرگسالیش دارد. بر طبق نظر نیلسن سوند اسکن∗، سویفت بزرگترین هنرمند موسیقی از نظر فروش در سال ۲۰۰۸ در آمریکا بوده و فروش آلبوم‌ های او بیش از ۴ میلیون نسخه بوده‌است.