پارس ناز پورتال

فروش زیاد ۳ میلیون آی پد جدید از زمان ورود به بازار

فروش زیاد ۳ میلیون آی پد جدید از زمان ورود به بازار
اپل طرفداران و مخالفان احساسی خودش را دارد. به گونه ای که سایت Wired خبرش را اینگونه شروع کرده: متنفران متنفر خواهند بود! اما فروش آی پد نشان می دهد که با وجود نقد های مختلفی که به نسخه جدید این تبلت وارد شده است، همچنان با فاصله زیادی پر فروش ترین تبلت بازار به حساب می آید.
 

این شرکت از روز جمعه تا دوشنبه ۳ میلیون آی پد فروخته است. به گزارش پارس ناز یک رکورد جهانی جدید در فروش تبلت که البته نسبت به مدل های قبلی خود این شرکت نیز پیشتاز است. آی پد جدید فروشی معادل سه برابر آی پد ۲ داشته و ۱۰ برابر آی پد اول به فروش رسیده است.

هنگامی که اپل آی پد جدید را معرفی کرد، بسیاری از تحلیل گران پیش بینی کردند که تبلت جدید قادر به جذب مشتریان نخواهد بود اما آمار فروش نشان می دهد که این تبلت فعلا در وضعیت خوبی قرار دارد. تحلیل های مشابهی هم چند ماه قبل همزمان با ارایه آیفون 4S ارایه شده بود، اما آن دستگاه نیز با فروش بالای خودش (یک میلیون در ۲۴ ساعت اول) نشان داد که مشتریان همچنان از این محصولات استقبال می کنند.

نکته جالب دیگر در مورد این آمار اینجا است که آمار فروش تبلت به تلفن همراه بسیار نزدیک شده است و این به خوبی نشان می دهد، کاربران بیشتر و بیشتری در حال روی آوردن به استفاده از تبلت ها هستند.