پارس ناز پورتال

خداحافظی این خواننده زیبا چهره از دنیای موسیقی + عکس

مجموعه : اخبار سینما
خداحافظی این خواننده زیبا چهره از دنیای موسیقی + عکس

آدل خواننده 23 ساله انگلیسی و برنده شش جایزه گرمی اعلام کرد برای 5 سال از موسیقی جدا خواهد شد.به گزارش پارس ناز آدل بعد از شب باشکوهش در مراسم گرمی که با شش جایزه و رکورد شکنی همراه بود اعلام کرد برای 5 سال به استراحت خواهد رفت و تمرکز خود را به روابط عاشقانه اش با سیمون کانکی معطوف خواهد کرد و وقت بیشتری با وی باشد وی در پاسخ به سوال مجله Vogue آمریکا در مورد آینده کاری خود گفت : من 4-5 سال به استراحت خواهم پرداخت.
 

اگر من همیشه در حال کار کردن باشم نمیتوانم رابطه موفقی داشته باشم . همچنین من فرصت خواهم داشت که یک اهنگ شاد و عاشقانه بنویسم  وی ادامه میدهد که :نمیدانم بعد از ان چه میشود ازدواج میکنم و بچه دار خواهم شد و یا به کار پرورش گل و گیاه میپردازم.
 
وی اطمینان دارد که دوست دختر خوبی است چون عاشق آشپزی است و از روابط جنسی بسیار لذت میبرد چیزی که کمتر در دختران وجود دارد وی از دوران سخت بیماری تازهای صوتی و ناراحتی و گریه هاش به خاطر این بیماری صحبت نموده در حالی که گریه برای وی مضر بوده است وی بعد از این بیماری بسیار ناامید شده بود اما تعدادی از خوانندگان مشهور به وی کمک کرده اند تا با مراجعه به پزشک بیماری اش را درمان کرده وبه صحنه ها باز گردد.