پارس ناز پورتال

نیکول کیدمن با همسر تام کروز رابطه بسیار بدی دارد + عکس

مجموعه : اخبار سینما
نیکول کیدمن با همسر تام کروز رابطه بسیار بدی دارد + عکس
بنا به گزارشات رسیده نیکول کیدمن و کتی هلمز بطور تصادفی در یک مغازه واقع در لس آنجلس یکدیگر را دیدند اما رفتار بسیار بد و ناخوشایندی با یکدیگر داشتند.به گزارش پارس ناز ظاهرا همسر سابق و همسر فعلی تام کروز وقتی با هم روبرو شدند ، سعی کردند یکدیگر را نادیده بگیرند و به هم بی اعتنایی کردند.

یک منبع خبری به مجله لایف استایل گفت:وقتی کتی از پله ها بالا می رفت نیکول را دید اما فورا صورتش را برگرداند . کتی سعی می کرد هر طور که شده از تماس چشمی با نیکول خودداری کند.
 
 


آنها حتی بهم سلام هم نکردند . صحنه واقعا تاسف انگیز و زشتی بود . نیکول هم نیم نگاهی به کتی انداخت و فورا صورتش را برگرداند ، کتی مطمئن شد که نیکول در سالن نشسته است فورا آنجا را ترک کرد و بطرف ایوان رفت.

نیکول کیدمن و تام کروز در طول مدت ازدواجشان ایزابلا ۱۹ ساله و کانر ۱۷ ساله را به فرزندی پذیرفتند اما بعد از اینکه این زوج در سال ۲۰۰۱ از هم جدا شدند ، این دو فرزندخوانده ترجیح دادند با پدرشان زندگی کنند و در حال حاضر هردوی آنها کتی ، همسر فعلی تام کروز را مادر صدا می زنند.

نیکول کیدمن که در حال حاضر از همسرش کیت اربن ، یک دختر ۳ ساله با نام ساندی رز و یک دختر ۳ ماهه با نام فیس مارگارت دارد تاکید می کند که به تصمیم فرزندخواندهایش کاملا احترام می گذارد.

او به مجله هلو گفت:آنها با تام زندگی می کنند و این انتخاب خودشان بود. من خیلی دوست داشتم آنها با ما زندگی کنند اما آنها تصمیم گرفتند با پدرشان زندگی کنند و کاری نمی توانستم انجام دهد جز اینکه به تصمیم آنها احترام بگذارم.