پارس ناز پورتال

بیماری عجیب این زن که قادر به تحمل احساساتش نیست

مجموعه : مجله خبری روز
بیماری عجیب این زن که قادر به تحمل احساساتش نیست
به گزارش پارس ناز به نقل از دیلی میل:این زن که مادر دو کودک 5 و 7 ساله است از نوع خاصی بیماری رنج میبرد که به خاطر آن تحمل احساساتی مثل خشم ، نفرت، عشق، خنده ، گریه و هیجان را ندارد و در صورت بروز هریک از اینها وی به حالت بیهوشی می افتد و این مسئله ای است که زندگی او را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.
 
 
وی میگوید روزانه حدود 20 حمله را تجربه میکند که زمان آنها از چند ثانیه تا یک ساعت متغیر است . او طی این حملات ناخواسته صدمات بدنی زیادی دیده است چرا که ناگهان می افتد و ممکن است این اتفاق در خیابان یا در آشپزخانه یا هرجای دیگری رخ دهد.

او میگوید این مسئله باعث شده است وی اندکی منزوی شود چرا که از عکس العمل دیگران هنگام بروز این حمله ها خجالت میکشد . مادر و برادر وی همیشه در کنارش هستند و او از اینکه آنها را به دردسر انداخته است ناراحت است.
 
 
وی میگوید به هنگام این حمله ها صدای اطرافیان را میشنوم و آنها را میبینم اما قادر به هیچ حرکتی نیستم . گاهی دیگران فکر میکنند معتاد و یا مست هستم و برخورد مناسبی با من ندارند. وی مدتهای زیادی تحت درمانهای پزشکی بوده است اما هیچ دارویی به مشکل او کمکی نکرده است.