پارس ناز پورتال

دستبندی عجیب و خطرناک که زندگی یک زن را نابود کرد

دستبندی عجیب و خطرناک که زندگی یک زن را نابود کرد
این خانم به خاطر حساسیتی که این دستبند در بدنش ایجاد کرد همه زندگی اش را از دست داد.به گزارش پارس ناز او طی دوسال از خرید دستبند روزگار سختی را پشت سر گذاشته است. او همه این مدت به انواع بیماری های پوستی و روانی دچار شده است و مدتی را در یک آسایشگاه روانی بستری بوده است وی حتی شغل و خانه اش را از دست داده است.
 
 
او در سال 2010 در یک حراج اینترنتی این دستبند را به قیمت 1 پوند خرید. اما هرگز نمیدانست در ساخت این دستبند از ماده ای خطرناک و سمی که ممنوع است استفاده شده است. این ماده که توسط تروریست ها استفاده میشود به قدری سمی است که 3 میکرو گرم از آن در صورت بلعیده شدن بلافاصله باعث مرگ میشود.
 
 
او میگوید بعد از یک هفته استفاده از این دستبند در دهانش آبسه بزرگی مشاهده کرده بود که اصلا درمان نمیشد بعد از آن سراسر بدنش دچار کهیر و خارش شد به قدری که قادر به انجام هیچ کاری نبود و از کار اخراج شد وی بعد از مدتی دچار حمله های عصبی شد اما هنوز نمیدانست علت همه اینها همان دستبند زیبایی است که همیشه به دست دارد او برای مخارج درمانش مجبور شد خانه اش را بفروشد و مدتی در یک آسایشگاه روانی بستری شد بعد از آن یکی از پزشکان متوجه شد همه اینها واکنش بدن وی به یک ماده سمی است و حالا این خانم قصد دارد از فروشنده دستبند شکایت کند.