پارس ناز پورتال

این خواننده زیبا و مشهور روزی شش بار مسواک می زند

مجموعه : اخبار سینما
این خواننده زیبا و مشهور روزی شش بار مسواک می زند

کتی پری دندان هایش را هر روز 6 بار مسواک می زند ، این خواننده ی جوان از ترس خراب شدن دندان هایش به شدت از آن ها مراقبت می کند.به گزارش پارس ناز حتی گفته می شود که او حدود 20 مسواک نو و مصرف نشده دارد و بدون به همراه بردن تعداد زیادی مسواک با خود هیچ جا نمی رود.

دلیل این حساسیت او این است که وقتی که کوچک بوده است 13 تا از دندان هایش خراب شدند و او مجبور به ترمیم کردن آن ها شده بود و در نتیجه حالا ترجیح می دهد از آن ها بسیار مراقبت کند ، به گفته ی خودش این حساسیت ذهنی نسبت به دندان هایش را از بریتنی اسپیرز الهام گرفته است.
 

من دندان هایم را همیشه مسواک می زنم چون دوست دارم مثل دندان های بریتنی بشوند ، من قبل عادت داشتم مدام موزیک ها و ویدئو های بریتنی اسپیرز را ببینم و همیشه سوالاتی ذهنم را مشغول می کرد که واقعا بریتنی با دندان هایش چه می کند ؟ آیا واقعا او هر روز دندان های جدید می گذارد ؟
 
من هر روز بعد از صبحانه ، ناهار و شام و حتی مواقع دیگر مسواک می زنم. اگر شما هم جای من بودید این کار را می کردید زیرا که وقتی که کودک بودم اصلا دندانپزشک نمی رفتم و زمانی رفتم مجبور شدم 13 تا از دندان هایم را ترمیم کنم و همین امر من را ترسانده است و مرا بر آن داشته است که به طور مرتب دندان هایم را مسواک بزنم.