پارس ناز پورتال

مصاحب جدید بازیگر زن مشهور هالیوود با مجله (fairlady)

مجموعه : اخبار سینما
مصاحب جدید بازیگر زن مشهور هالیوود با مجله (fairlady)

کتی هولمز 33 ساله بر روی کاور مجله " Fairlady " قرار گرفت.به گزارش پارس ناز این بازیگر همسر تام کروز و داری یک دختر زیبا به اسم سوری است. در ادامه مصاحبه جدید کتی هولمز و نظرش درباره موارد زیر را با هم می خوانیم:

درباره وضعیت زندگی اش:

من بسیار احساس خوش شانسی می کنم. من همسر و فرزندم را می پرستم. من شغلی دارم که واقعا عاشق آن هستم. لذا برای داشتن اینها بسیار سپاسگذارم.

 

درباره وظیفه مادری اش:

 مادر بودن مهمترین وظیفه و شغل در جهان است. وقتی دارای یک فرزند هستی درست مثل آن است که هر روز داری یک دایره المعارف میخوانی و همچنان عقب می مانی. زیرا فرزندان سریع رشد می کنند. هر روز سوری چیزهای زیادی به من یاد می دهد… او واقعا شگفت انگیز است.

درباره اهمیت خانواده:

من سه خواهر دارم که برای خود شغل و حرفه ای دارند. اما با این حال آنها بسیار از من حمایت میکنند. فکر میکنم خانواده و فرزندم برایم از همه چیز مهم تر است.

درباره شایعات منتشر شده درباره او و همسرش تام کروز:

خبرهای زیاد و شایعات زیادی در اطراف ما منتشر شدند که درست نیستند. نمی دانم این خبرها از کجا آب می خورند و از جا نشات می گیرند. به هرحال بسیاری از آنها برایم دلخراشند.

درباره تلاشهایش در عرصه مد:

من و شریکم جین یانگ در حال طراحی لباس راحتی بودیم که شما به عنوان یک بانو بتوانید هم از آن به عنوان یک شرکت کننده در مراسمی رسمی یا به عنوان یک مادر یا برای استفاده در ملاقاتهای خاصتان بهره بگیرید.