پارس ناز پورتال

تعجب مردم از شرکت این خانم ناتوان در ماراتن لندن + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
تعجب مردم از شرکت این خانم ناتوان در ماراتن لندن + عکس
همه تصور میکنند با اهدای مدال توسط پرنس هری در کاخ باکینگهام به نفرات برتر، ماراتن لندن پایان پذیرفته است اما یک زن 32 ساله به نام "کلایر مایس"که یک سوارکار ماهر و حرفه ای بود و پنج سال پیش در یک حادثه سوارکاری دچار فلج شد تازه به نیمه این راه رسیده است و قصد دارد این ماراتن را به پایان برساند.
 
 
به گزارش پارس ناز،او با توجه به لباسهای مخصوصی که با قیمت گزافی خریداری شده است در این رقابتها شرکت کرد و به سختی قادر به قدم برداشتن است. درحالیکه نفرات برتر این رقابت مسیر مسابقه را دو ساعته طی کرده اند این زن برای به پایان رساندن این مسیر یک هفته دیگر زمان نیاز دارد.

او تاکنون موفق به پیمودن 8 مایل از این مسیر شده است و امیدوار است بتواند این مسیر را کاملا طی کند این رقابتها 22 آپریل سال جاری با حضور 38 هزار نفر در لندن برگزار شده است .
 
 
جدیت و سختکوشی این زن همه را به تعجب وا داشته است ستارگان زیادی از دنیای سینما و سیاست و ورزش قدمهایی را کنار وی برداشته اند تا باعث دلگرمی و تشویق وی شوند. او یک صندوق به همراه دارد که برای یک بنیاد خیریه است و خیلی از مردم لندن با دیدن او به این صندوق کمک میکنند و همین امر باعث شده است این زن مهربان و خوش قلب این روزها محبوب لندنی ها باشد.