پارس ناز پورتال

نجات عجیب و معجزه آسای این خانم آمریکایی + عکس

نجات عجیب و معجزه آسای این خانم آمریکایی + عکس
این زن که مدت 4 روز بدون آب و غذا ، سرپناه و با پای شکسته در بیابانهای اطراف ایالت یوتا امریکا گیر کرده بود به طرز معجزه آسایی توانست خود را از مرگ حتمی نجات دهد.به گزارش پارس ناز وی گفته است ایمان و اطلاعات پزشکی اش جان او را نجات داده است.
 
وی یک بهیار است و اکنون در بیمارستانی در شهر یوتا بستری است و خوشبختانه حال خوبی دارد. او همیشه برای ورزش و پیاده روی در کوهستان به این مناطق میرفته است اما این بار بخاطر پرش از یک ارتفاع تقریبا بلند دچار شکستگی پا شد و در بیابان اسیر شد.
 
 
وی میگوید در این مدت بیشترین عذاب را از سرما و تنهایی متحمل شده است. او میگوید تحمل گرسنگی کار سختی نیست و شاید هرکس بتواند هفته ها بدون غذا و روزها بدون آب سپری کند اما اینکه تنها باشی و با پای شکسته و بدون هیچ سر پناه و امکاناتی در بیابان بمانی خیلی سخت است.

وی یکی از اعضای رسمی کلیسای محلی است و معتقد است با دور کردن افکار منفی از ذهنش و اینکه خداوند هرطور شده او را نجات خواهد داد تحمل این همه عذاب را برای خودش راحت تر کرده بود او روزها در سایه استراحت کرده و شبها در سرمای بیابان برای گرم ماندن به راه ادامه داده است و بدین ترتیب توانست خود را به یک جاده محلی برساند و بدین ترتیب جان خود را نجات دهد.