پارس ناز پورتال

این دختر 17 ساله مجبور است از طریق قلبش تغذیه کند

این دختر 17 ساله مجبور است از طریق قلبش تغذیه کند
این دختر نوجوان به خاطر شرایط خاص جسمی مجبور است از طریق قلبش تغذیه شود.به گزارش پارس ناز امی نولز 17 ساله است و مشکل او این است که بدنش توانایی هضم غذاهارا ندارد و او مجبور است روزی 12 ساعت از طریق لوله ای که به قلبش متصل است مواد مغذی را وارد جریان خونش کند.
 
 
بیماری او نوع خاصی از بیماری روده ایست و به همین دلیل بدن امی نمیتواند مواد غذایی را از طریق روده کوچک وارد گردش خون کند. پزشکان علت بوجود آمدن این مشکل را نمیدانند و هنوز درمانی برای وی پیدا نشده است اما گفته میشود به علت تغذیه از طریق لوله وی در معرض عوارضی چون عفونت و نارسایی کبدی است.
 

او میگوید: سخت ترین قسمت بیماری من ناتوانی در خوردن غذاست چراکه من عاشق غذا خوردن هستم . من حتی گاهی برای خانواده ام غذا درست میکنم و یا با دوستانم به رستوران میروم اما قادر به امتحان کردن چیزیکه میبینم نیستم.
 

او مدت 9 ماه در بیمارستان بستری بود و حتی در این مدت " جسی جی" خواننده معروف بریتانیایی برای عیادت او به بیمارستان رفت . مادر او 4 سال است شغلش را رها کرده تا بتواند کنار دخترش باشد و از او مراقبت کند. آنها امیدوارند هرچه زودتر شرایطی فراهم شود تا مشکل این دختر حل شده و به زندگی عادی بازگردد.