پارس ناز پورتال

تجاوز دست جمعی به دختران دانشجویان آمریکایی + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
تجاوز دست جمعی به دختران دانشجویان آمریکایی + عکس
به گزارش پارس ناز به نقل از روزنامه لس آنجلس تایمز دپارتمان قضائی آمریکا به دنبال شکایات مکرر در رابطه با آمار بالای تجاوزات جنسی در دانشگاه های آمریکا به ویژه تجاوزات جنسی اخیر صورت گرفته در دانشگاه های میسولا و مونت ایالت مونتانا تصمیم گرفت که تحقیقات حقوق بشری خود را مبنی بر جلوگیری و برخورد با مجرمین تهاجمات جنسی شروع کند.
 

دپارتمان قضائی آمریکا اعلام کرد: حداقل ۸۰ مورد تجاوز جنسی در سه سال گذشته فقط در این دانشگاه رخ داده است که اکثر قربانیان دختران و زنان جوان بودند که بنا به گفته خودشان از طریق ترغیب آنها به استفاده از الکل و داروهای روان گردان، به زور مورد تجاوز قرار گرفته اند و در بیشتر مواقع نیز این تجاوزات به صورت دست جمعی صورت می گرفت. قاضی سابق دیوان عالی مونتانا گفت: از میان همه تجاوزات، ما فقط موفق به دستگیری ۹ نفر در سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ شدیم که اکثریت این نه نفر دانشجویان و تعداد اندکی غیر دانشجو بودند.
 
وی گفت: مشکل تجاوز جنسی در دانشگاه های آمریکا به ویژه مونتانا بسیار جدی می باشد و ما نیازمند انجام اقدامات جدیدی برای بالا بردن امنیت دانشجویان، کارکنان ، اساتید و مهمان ها در داخل و خارج از محوطه دانشگاه هستیم، همچنین تعداد تجاوزات جنسی در دانشگاه ها بسیار بیشتر از این آمارها می باشد و پیگیری قانونی در این زمینه بسیار سخت شده است، برای اینکه دانشجویان بعد از اینکه مورد تجاوز قرار می گیرند از شکایت کردن اکراه داشته و مساله را بروز نمی دهند.
 

اخیرا در این دانشگاه اعضای تیم فوتبال گریزلی را به جرم تجاوز دست جمعی به یک دختر دستگیر کردند . با توجه به این مشکلات، مسئولان دانشگاه و شهر در ماه های اخیر برنامه های خود را بهبود داده اند و با طراحی وب سایت(MISSOULA۹۱۱.COM)، دانشجویان را از مورد تجاوز قرار گرفتن آگاه می کنند و به آنها مشاوره می دهند که اگر مورد تجاوز قرار گرفتند چگونه به مراکز قانونی مراجعه کنند ودر این رابطه اکراه و ترسی نداشته باشند.