پارس ناز پورتال

خبرساز شدن ماجراهای عشقی کتی پری و راسل + عکس

مجموعه : اخبار سینما
خبرساز شدن ماجراهای عشقی کتی پری و راسل + عکس
 
 
کتی پری یکی از خوانندگان پر طرفدار و محبوب هالیوود است و با شخصیت خاصی که دارد به شهرت رسیده است. استفاده از رنگهای شاد و براق در لباس  و آرایش و حتی رنگ موهایش یکی از ویژگیهای منحصر به فرد اوست.به گزارش پارس ناز داستان عشق او و راسل برند چند سال پیش نقل خبری محافل بود که در سال 2010 با ازدواج آنها در یکی از شهرهای هندوستان به اوج خود رسید.
 
این مراسم یکی از رمانتیکترین و مجلل ترین مراسم ادزواج در میان ستارگان هالیوود است که خیلی زود با شکست مواجه شد و اخیرا خبر جدایی این زوج هنرمند دنیای هالیوود را در شوک فرو برد. اخیرا خبرهای در مورد این دو شنیده شده است که راسل برند از کتی پری خواسته است دوباره به زندگی با او فکر کند و از اینکه تصمیم به جدایی گرفته است ابراز پشیمانی کرده است.
 
خبرساز شدن ماجراهای عشقی کتی پری و راسل + عکس

ماه پیش هم خبری در مورد عشق پرنس  هری به این خواننده همزمان با سفر و اجرای وی در اروپا به گوش میرسید و بعد از آن هم او با یکی از مدلهای معروف و ثروتمند اروپایی دیده شد که در جشنواره مد پاریس شرکت کرده بودند. علیرغم همه این اخبار و حواشی این بانوی جوان یکی از موفق ترین ستاره های هالیوود در عرصه موسیقی است و جدیدترین آلبومش در صدر پر فروشهای این ماه قرار دارد.