پارس ناز پورتال

حادثه ای دردناک برای مانکن معروف آمریکایی + تصاویر

مجموعه : مجله خبری روز
حادثه ای دردناک برای مانکن معروف آمریکایی + تصاویر
لائوران اسکراج نام مدل مشهور و زیباییست که به دلیل برخورد با پروانه هواپیمای شخصی یکی از دوستان خانوادگی اش در لاس وگاس دچار سانحه ای دردناک شد.به گزارش پارس ناز او در مورد اتفاقی که برایش افتاده است میگوید ایمان به مسیح او را در یافتن مسیر درست زندگی اش کمک کرده است وی معتقد است این سفری است که خداوند برای او مقدر کرده است که به دیگران نشان دهد همه چیز در دست اوست و او برای همگان کافیست.
 

او بخاطر سانحه ای که کریسمس سال گذشته برایش رخ داد دست چپش را از دست داده است و به همین دلیل اکنون از دست مصنوعی استفاده میکند . این مدل 23 ساله که بسیار مشهور بوده است بعد از این اتفاق به خوبی با وضعیت موجود کنار آمده است و همین امر باعث شگفتی همگان شده است. وی اخیرا یک کتاب در مورد ایمان و اعتقاد به مسیح به چاپ رسانده است.
 
 
شایعه شده است که او از شرکت بیمه هواپیمایی مبلغ 1 میلیون دلار غرامت دریافت کرده است.خانواده او میگویند این مسئله به هیچ عنوان روی شخصیت او تاثیر نگذاشته است و او همچنان همان دختر زیبا با قلبی مهربان است .
 
 
آنها خوشحال هستند که اتفاق بدتری برای دخترشان رخ نداده است و خداوند را شکر میکنند که به این دختر یک فرصت یک زندگی دوباره داده است. ناگفته نماند لائوران اخیرا به دنبال انتشار زندگینامه خود در یک مجله پرتیتراژ بوده است و در این مورد با یک روزنامه نگار همکاری میکند تا او بتواند سرنوشتش را در یک مجله پر تیراژ محلی منتشر کند.