پارس ناز پورتال

باز هم اسید پاشی زیبایی این دختر 18 ساله را گرفت +عکس

مجموعه : مجله خبری روز
باز هم اسید پاشی زیبایی این دختر 18 ساله را گرفت +عکس
این بار داستان مربوط به دختری افغان است که قربانی خشم و نفرت یک مرد قرار گرفته است و چون به درخواست ازدواج او جواب رد داده است با اسید سوزانده شده است.به گزارش پارس ناز ممتاز 18 سال دارد و اهل یکی از شهرهای نزدیک کابل است او توسط مردی سوزانده شده است که روزی خواستگارش بود و میگوید اگر قرا ر است ممتاز همسرش نباشد پس همسر کس دیگری هم نباید باشد.
 
 
او میگوید: این بدترین اتفاق ممکن است . من دیگر جرات نگاه کردن در آینه را ندارم . من قربانی جهالت یک مرد در برابر تصمیم خانواده ام شده ام. داستان بدین قرار  است که وقتی خانواده این دختر به خواستگارش پاسخ منفی میدهند او به همراه چندین مرد دیگر یک شب به خانه آنها حمله کرده و بعد از اینکه خانواده اش را به شدت کتک میزنند دستان این دختر معصوم را گرفته و صورتش را به عقب میبرند تا مرد کینه توز بتواند اسید را روی صورت و بدن او بریزد.
 

وی بعد از این جریان مدت 10 روز در بیمارستان بستری بوده و تقریبا همه بدن او سوخته بوده است.اکنون تعدادی از این مردان دستگیر شده اند و این دختر برای اولین بار در یک مصاحبه با شبکه " سی ان ان " صورتش را به همه نشان داد.
 
 
او اکنون در یک کانون حمایت از زنان زندگی میکند جایی که 16 زن به غیر از او ساکن آنجا هستند او در این مدت خواندن و نوشتن آموخته است و قرار است به زودی برای انجام جراحی پلاستیک به هندوستان برود.