پارس ناز پورتال

فارغ التحصیلی این دختر که در ماشینش زندگی میکرد +عکس

فارغ التحصیلی این دختر که در ماشینش زندگی میکرد +عکس
سخت ترین کار برای دانشجویان در دوره ما فراهم کردن لباسهای مختلف برای حضور در کلاسهای دانشگاه است، اما "شاوانا ماچادو" کسی است که با زندگی در ماشینش توانسته است از دانشگاه کالیفرنیا در رشته روانشناسی فارغ التحصیل شود.
 
 
به گزارش پارس ناز او زندگی سختی را پشت سر گذاشته است. او در دوران نوجوانی از خانه ای که  در آن مورد سوء استفاده قرار میگرفت فرار کرد اما در ازدواج هم شکست خورد و از 4 سال پیش تصمیم گرفت تحصیلاتش را در دانشگاه ادامه دهد تا بتواند با تکیه بر مدرک تحصیلی اش شغل مناسبی پیدا کند و خود را از دام فقر نجات دهد.
 

او به صورت نیمه وقت در جاهای مختلف کار میکرد و در کنار آن به تحصیل هم میپرداخت. مدت زمان زیادی وی بیکار بود و به همین دلیل توانایی پرداخت کرایه منزلش را نداشت و خانه را تخلیه کرده و به ماشینش نقل مکان کرد. او میگوید از سال 2007 اینگونه زندگی کرده است و همه وسایلش را فروخته و فقط چیزهایی که میتوانسته باخود به ماشینش ببرد نگه داشته است.
 
 
او روزها کنار ساحل مینشسته و شبها به دلیل اینکه کنجکاوی کسی را تحریک نکند به مکانهای مختلفی میرفته و شب را آنجا میگذرانده است. وی میگوید معمولا زیر اندازی می انداختم و کتابهای درسی ام را مطالعه میکردم تا اینکه خوابم ببرد. و چون ظاهرم نشان نمیداد آدم بی خانمانی باشم کسی به من شک نمیکرد و اکنون 5 سال است اینگونه زندگی میکنم.