پارس ناز پورتال

زنده ماندن عجیب این زن آمریکایی از زبان خودش + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
زنده ماندن عجیب این زن آمریکایی از زبان خودش + عکس
به گزارش پارس ناز،یک زن داستان زنده ماندن معجزه آسای خود را بعد از اینکه یک راننده با ماشین وارد اتاق خواب وی که در طبقه اول ساختمان قرار دارد شد برای رسانه ها نقل کرد.
 
 
این تصادف ساعت 3 بامداد به وقت محلی در "مریلند" امریکا رخ داده است ، جایی که "میشل ساوا" در رختخواب همیشگی اش در طبقه اول ساختمان محل سکونتش در خواب بود که این راننده با ماشین وارد اتاق خواب او شد و او را با جراحاتی در ناحیه سر و گردن و پشت برجا گذاشت.
 
 
او میگوید درست مثل اینکه یک زلزله مهیب رخ داده باشد خود را در وسط اتاق دیده است درحالیکه چرخهای ماشین نزدیک صورت او بوده است. وی میگوید بعد از این حادثه راننده ماشین با التماس از او خواسته است با پلیس تماس نگیرد و این درحالی بود که این خانم 37 ساله شوکه و برهنه وسط اتاق مانده بود.
 

میشل معتقد است خداوند او و فرزندش که در اتاق کناری وی در خواب بوده است از مرگ حتمی نجات داده است. همسایه ها بلافاصله با پلیس تماس گرفته اند و پلیس سریعا به محل حادثه آمده است یک زن در محل حادثه ادعا کرده است که راننده خودرو مذکور است و این درحالی بود که میشل مطمئن بود راننده ای که از وی میخواست با پلیس تماس نگیرد یک مرد بوده است.
 
 
که بعدا مشخص شد این خودرو متعلق به یک زوج است که قصد فریب پلیس را داشته اند بنابراین مرد راننده به جرم متواری شدن از صحنه تصادف و همسرش به جرم فریب پلیس در انتظار جریمه هستند و این درحالی است که این زوج باید تمام خسارت وارده به ساختمان خانم "ساوا" را جبران کنند.