پارس ناز پورتال

کابوس ترسناک این دختر دانشجو بعد از تصادف + عکس

کابوس ترسناک این دختر دانشجو بعد از تصادف + عکس
این دختر نگون بخت “وایتنی کرک” نام دارد و همه چیز برای او از یک روز غم انگیز در سال 2006 شروع شد.به گزارش پارس ناز این کابوس وحشتناک دقیقا زمانی آغاز شد که او به همراه دانشجویان دیگر دانشگاه تیلور در یک ون در هندوستان دچار تصادفی شدید شدند.
 
 
 
در این حادثه 5 نفر کشته شدند و “وایتنی” به شدت زخمی شد بطوریکه همه بدن او را باندپیچی کردند و او دچار فراموشی موقت هم شده بود. یکی از همکلاسان وی که از نظر ظاهری خیلی شبیه او بود و “لائورا راین” نام داشت در این حادثه کشته شد و جنازه وی اشتباها برای خانواده “وایتنی کرک” فرستاده شد و آنها به خیال اینکه جنازه مربوط به دخترشان است برایش مجلس سوگواری برپا کرده و او را به خاک سپردند.
 
کابوس ترسناک این دختر دانشجو بعد از تصادف + عکس
 
از طرفی خانواده راین 5 هفته تمام کنار بستر “وایتنی کرک” نگران و مضطرب نشسته بودند و گمان میکردند او دخترشان است. بعد از بهبودی نسبی “وایتنی” آنها متوجه جریان شدند و علیرغم  شوک و ناراحتی فراوان سریعا با خانواده وی تماس گرفتند و جریان را اطلاع دادند.
 
کابوس ترسناک این دختر دانشجو بعد از تصادف + عکس
 
وی بعد از مدتی اندوه و افسردگی از جریانات پیش آمده بالاخره به شرایط سلامتی رسید و چندی بعد با نامزدش در همان کلیسایی که خانواده اش برای او مجلس سوگواری برپا کردند پیمان زناشویی بست. او اکنون یک فرزند دارد و هنوز هم گاهی نزد خانواده راین رفته و چند روزی را کنار آنها میگذراند.او میگوید از اینکه دوستش در این حادثه کشته شده است خیلی ناراحت است و امیدوار است بتواند برای خانواده او جای خالی دخترشان را پر کند.