پارس ناز پورتال

زنی که برای لبخند زدن باید 15 هزار پوند هزینه کند! + عکس

زنی که برای لبخند زدن باید 15 هزار پوند هزینه کند! + عکس
 
گابریلا اندروز 48 ساله مشخصات زنی است که درمان دندانهایش نیمه کاره مانده است و پزشک معالجش وی را رها کرده و به کشورش بازگشته است ، او برای این عمل حدود 4 هزار پوند هزینه کرده بود که حالا با نیمه کاره ماندن آن  مجبور است 15 هزار پوند دیگر بپردازد تا بتواند بار دیگر لبخند بزند.
 

به گزارش پارس ناز،وی قصد داشت عمل ایمپلنت دندانی انجام دهد و برای اینکه نتیجه کار تضمین شده باشد تصمیم گرفت در یک کلینیک خصوصی این کار را انجام دهد در مرحله اول پزشک دندانهای اورا کشید و در مرحله بعد دو حفره با استخوانهایی شبیه دندانهای کوچک برای او گذاشت تا ایمپلنت را روی آنها سوار کند اما نهایتا وقتی این خانم برای درمان نهایی به کلینیک رفت متوجه شد پزشک معالجش برای همیشه از آنجا رفته است و او مانده است با صورتی که شبیه هیولاها شده است.
 

او میگوید دیگر اعتماد به نفسش را از دست داده است و تصور میکند همه به او نگاه میکنند او حتی قادر به خوردن غذا و یا درست صحبت کردن نیست و این مسئله به شدت وی را میرنجاند. این خانم از کلینیکی که دکتر دندانپزشکش در آن کار میکرده است شکایت کرده است تا دست کم غرامتی بگیرد و بتواند به درمان دندانهایش ادامه دهد.