پارس ناز پورتال

شوکه شدن مردم از بازنشستگی دختر طلایی آمریکا + تصاویر

مجموعه : مجله خبری روز
شوکه شدن مردم از بازنشستگی دختر طلایی آمریکا + تصاویر
شان جوهانسون ژیمناستیک کار طلایی آمریکا که همه به وی لقب دختر طلایی امریکا را داده اند با خبر بازنشستگی اش در سن 20 سالگی همه را شوکه کرد.به گزارش پارس ناز شان جوهانسون دارنده 4 مدال طلای جهانی و المپیک است و اکنون به خاطر مصدومیت شدید زانوی چپش قصد دارد ورزش مورد علاقه اش را برای همیشه کنار بگذارد. وی با بیان این موضوع اعلام کرد شدت مصدومیتش در حدی است که نمیتواند در مسابقات دیگری شرکت کند.
 

وی در مصاحبه اش گفته است: این مسئله روز به روز بدتر شد تا جایی که وی برای تضمین سلامتی دراز مدتش مجبور است از مسابقات کناره گیری کند. وی اعلام کرده است این تصمیم را علیرغم میل باطنی اش گرفته است چرا که ژیمناستیک همه زندگی اوست و حالا مجبور است از بزرگترین علاقه زندگی اش دست بکشد. اعلام این خبر 4 روز قبل از مسابقات قهرمانی امریکا جامعه ورزشی این کشور را در شوک بزرگی فرو برده است.
 

وی در سال 2010 در پیست اسکی از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و این جراحت کهنه نهایتا وی را از دنیای ورزش دور کرد. او تصمیم دارد با مربیگری در این رشته خود را در جامعه ورزش حفظ کند. او برای حضور در مسابقات و دیدن تلاش دوستان و هم تیمی هایش برای رقابتهای المپیک به لندن سفر خواهد کرد.