پارس ناز پورتال

فروش اتومبیل بسیار زیبای لکسوس LFA ویرایش Nurburgring

فروش اتومبیل بسیار زیبای لکسوس LFA ویرایش Nurburgring
خودرو غول ژاپنی لکسوس  LFA ویرایش Nurburgring احتیاج به معرفی ندارد زیرا در حدود یک سال است که این خودرو معرفی شده است.به گزارش پارس ناز به نقل از خودرو سازی، فقط ۵۰ عدد از این خودرو در سراسر جهان در دسترس است و نه تنها آنرا به یکی از گران‌ترین خودروها در جهان تبدیل کرده است بلکه یکی از نادرترین خودروها نیز است و اگر شما یک نگاه جدی‌تر به LFA Nurburgring Edition  بیاندازید آنرا از لحاظ ترکیب رنگ نیز بسیار منحصر به فرد می‌بینید.
 

رنگ بیرونی خودرو مورد بحث بسیار سفید است و آنرا به رنگ سنتی پرچم ژاپن تبدیل کرده است و البته رنگ قرمز به آن زیبایی باورنکردنی بخشیده است.
 

برای یادآوری LFA  ویرایش Nurburgring  دارای موتور V10   ۴٫۸ لیتری با ۵۶۲ اسب بخار قدرت و نیروی گشتاور ۳۵۴ پوندی است که البته فقط ۱۰ اسب بخار از نسخه استاندارد LFA بیشتر قدرت دارد اما به اندازه کافی قدرتمند بوده است تا در پیست Nordschleife به رکورد ۱۴٫۶۴ ثانیه دست پیدا کند.
 

گفتنی است که این LFA خاص دارای بیمه ۷۰ هزار دلاری  تنها ۱۲۲ مایل را بر روی کیلومتر شمار خود می‌ بیند  و متاسفانه هیچ گونه قیمتی برای این خودرو ذکر نشده و فروش آن خصوصی خواهد بود.