پارس ناز پورتال

رابطه نامشروع این فوتبالیست سرشناس دنیا + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
رابطه نامشروع این فوتبالیست سرشناس دنیا + عکس
پیتر کراوچ، بازیکن 31 ساله انگلیس را بیشتر فوتبال دوستان بخاطر قد بسیار بلند و لاغری بیش از حد، می‌ شناسند. پیتر ۱۳ماه پیش با ابیگیل کلنسی نامزد کرده است اما خبری درمورد ارتباط جنسی او بایک روسپی باعث تعجب نامزدش و مردم انگلیس شد.

به گزارش پارس ناز،پیتر کراوچ در اسپانیا به سر می‌ برد، او به یک کلوب شبانه می‌ رود و در آنجا با یک روسپی 21 ساله آشنا می‌شود. این دختر که مونیکا نام دارد و اصلیتی الجزایری دارد به خبرنگاران گفته است: پتیر ابتدا با من شروع به رقصیدن در کلوب کرده و سپس حدود 2 لیتر انواع مشروبات الکی مصرف کرده است.
 
 
سپس او به پیشنهاد این رابطه را داد و من بخاطر پول این کار را انجام دادم. این دختر ادامه می‌ دهد که آنها در یک تاکسی رابطه داشته‌اند و حدود 850 یورو بابت این کار دریافت کرده است. او ادامه می‌دهد: پیتر اصلا زیبا نیست اما واقعا مرد خوش اخلاقی است درست برعکس فوتبالیست‌ های اسپانیایی که وقتی آنها را ملاقات می‌ کنم بسیار مغرور هستند.
 
 
پس از این اتفاقات خبرنگاران منتظر واکنش نامزد پیتر شدند اما خانم کلنسی اعلام کرد که هیچ تصمیم نخواهد گرفت، تا اینکه شخصا با نامزدش صحبت کند و از واقعی بودن این ماجرا اطمینان حاصل پیدا کند.
نکته جالب حضور ابیگیل کلنسی در محل کارش با حلقه نامزدی‌ اش بود که بسیار از خبرنگاران منتظر دیدن او بدون حلقه بودند! کلنسی 24 سال سن دارد و به عنوان یک مدل و مجری تلویزیون فعالیت می‌کند.
 
 
اما هفته گذشته خبر رسوایی جدیدی منتشر شد و معلوم شد پیتر بازهم این کارش را تکرار کرده و این بار با سه نفر در ارتباط بوده است. پس از اعلام این خبر ابیگیل کلنسی، حلقه نامزدی‌اش را از دستانش خارج کرد و اعلام کرد که به نامزدی‌اش پایان خواهد داد.