پارس ناز پورتال

عرضه اتومبیل جدید بوگاتی گالیبیر در سال 2013 + عکس

عرضه اتومبیل جدید بوگاتی گالیبیر در سال 2013 + عکس
کم کم به نظر می‌رسید که بوگاتی گالیبیر در حال تبدیل شدن به یک افسانه و اسطوره است اما سوپر اسپرت ساز فرانسوی می‌خواهد به همه یادآوری کند که مدل صندوق دار در حال طی مراحل پیش تولید است و البته این تیم در حال کار سخت بر روی این پروژه است.به گزارش پارس ناز به نقل از خودروسازی در ماه اوت سال گذشته بود که بوگاتی اعلام کرد که قصد دارد مدل گالیبیر صندوق دار را تولید و عرضه کند اما تاکنون اخبار کمی‌در باره این مدل منتشر شده است.
 

شرکت بوگاتی در این مورد می‌گوید تقاضای بسیار زیادی برای این خودرو به ویژه از سوی مشتریان عرب که مشتاقانه منتظر مدل‌ های جدید هستند وجود داشته است و با این حال خودروساز فرانسوی هیچ گونه تاریخ مشخصی را برای عرضه این مدل پرطرفدار اعلام نکرده است.
 

البته تولید واقعی گالیبیر تا قبل از عرضه نهایی بوگاتی ویرون به تاخیر افتاده است و تاکنون 69 عدد از 150 عدد بوگاتی ویرون تولید و تحویل صاحبانش شده است و در خوشبینانه‌ترین حالت ما باید سال 2013 را برای عرضه این خودرو در نظر بگیریم. با این حال بوگاتی اعلام کرده الست که گالیبیر تنها مدل جدید این شرکت نبوده و این شرکت فرانسوی نقشه‌های فراوانی برای بازارخودرو به ویژه بازار خاورمیانه دارد.