پارس ناز پورتال

عاقبت شیطنت های دخترانه برای یک دختر خانم جوان +عکس

مجموعه : مجله خبری روز
عاقبت شیطنت های دخترانه برای یک دختر خانم جوان +عکس
این مادر عصبانی مجبور شد بخاطر حکم دادگاه موهای دختر 13 ساله اش را در ازای کاری که کرده بود کوتاه کند.این دختر به کمک دوستش موهای یک بچه سه ساله را با قیچی کوتاه کرده بود.به گزارش پارس ناز کیت لن لوپان و دوست 11 ساله اش متهم بودند که موهای یک دختر 3 ساله  با قیچی کوتاه کردند.
 
 
آنها این کار را در یک رستوران انجام دادند و با خرید یک قیچی از یک مغازه  به موهای دخترک حمله کرده و آنها را کوتاه کردند البته علت این کار هنوز مشخص نشده است. این دختر 13 ساله به سی روز بازداشت، پرداخت غرامت و 276 ساعت کار در مرکز خدمات اجتماعی محکوم شده است.
 
 
قاضی این پرونده به مادرش پیشنهاد داد برای تخفیف در مجازات باید موهای دخترش را که تا کنون کوتاه نشده بود کوتاه کند. اگرچه این حکم برای این زن عصبانیت زیادی به همراه داشت اما او برای تخفیف در مجازات این کار را در دادگاه انجام داد.
 

قاضی این پرونده میگوید: این دختر باید به زشتی کارش پی ببرد و به نظر من این بهترین راه حل بود. مادر او میگوید: این تنبیه اندکی ناعادلانه بود. دختر من تا کنون موهایش را کوتاه نکرده بود و من هم از آرایشگری سررشته نداشتم اما نتیجه کار خیلی هم بد از آب در نیامد.