پارس ناز پورتال

هدیه بسیار خوب این عروس عاشق به همسرش + عکس

هدیه بسیار خوب این عروس عاشق به همسرش + عکس
این عروس جوان اهل دالاس بهترین هدیه ای که ممکن بود این داماد در روز عروسی اش دریافت کند به او اهدا کرد.به گزارش پارس ناز سال گذشته پزشکان به جاناتان وودلیف گفتند شانس پیدا کردن یک کلیه برای او به اندازه شانس برنده شدن در یک قرعه کشی بخت آزمایی است. اما چیزی که پزشکان از آن به عنوان معجزه پزشکی یاد میکردند توسط همسرش به حقیقت پیوست.
 
 
این داماد جوان به بیماری لوپوس مبتلاست و متاسفانه کلیه هایش را از دست داده بود ، ناگفته نماند سابقا مادرش به او یک کلیه اهدا کرده بود که بدنش این کلیه را پس زده بود و به همین دلیل پزشکان اصلا خوش بین نبودند که او قادر باشد کلیه دیگری بگیرد و این احتمال را خیلی کم برآورد کرده بودند. این زوج مدت زمان زیادی با هم آشنا بودند و تصمیم گرفتند برای محکم شدن پیوندشان ازدواج کنند حتی بیماری سخت جاناتان نتوانست در مقابل این عشق حقیقی ایستادگی کند.
 
 
کالین تصمیم گرفت یک کلیه به همسر آینده اش هدیه کند او آزمایشات را انجام داد و وقتی به آنها اطلاع دادند میتواند عمل اهدارا انجام دهند بهترین روز زندگیشان بود به عقیده این زوج این معجزه عشق بود که آنها فرصت بیابند عمری را کنار هم بگذرانند. جاناتان مدت 15 سال دیالیز میشد که واقعا سخت و طاقت فرساست. مدتی بعد از انجام عمل پیوند و بهبودی این زوج عاشق آنها مراسم ازدواجشان را برپا کردند و حالا از زندگی زیبا و عاشقانه خود لذت میبرند.