پارس ناز پورتال

موفقیت جالب این خانم جوان در 2 ماموریت همزمان + عکس

موفقیت جالب این خانم جوان در 2 ماموریت همزمان + عکس

ین خانم 28 ساعت بعد از زایمان نخستین فرزندش در امتحانات کمبریج شرکت کرد و توانست نفر اول این رقابت علمی باشد.به گزارش پارس ناز برای این زن بدنیا آوردن اولین فرزندش کار سختی بود اما سخت تر از آن حضور وی درست بعد از زایمان در امتحان پایان ترم دانشگاه کمبریج بود. اما این دانشجوی با استعداد توانست هردو ماموریتش را به عنوان مادر و دانشجو با موفقیت هر چه تمامتر به پایان برساند.

 

ایزابل کوهن 33 ساله در رشته زبان و ادبیات انگلیسی توانست با رتبه اول فارغ التحصیل شود. این درحالی است که او 28 ساعت قبل از آزمون اولین فرزندش را به دنیا آورده بود  و به خاطر شرایط جسمی اش بعد از زایمان مسئولین دانشگاه اجازه دادند که وی در بیمارستان آزمون را برگزار کند. او که همیشه یک دانشجوی ممتاز بود زمانیکه فهمید باردار است تصمیم گرفت با هر سختی امتحانات را پشت سر بگذارد و فارغ التحصیل شود و مدرک تحصیلی اش را بگیرد.
 
 
پارس ناز:وی میگوید در تمام مدت امتحان نگران نوزادش که یک دختر است بوده و نیمتوانسته تمرکز کافی داشته باشد اما نهایتا به خود گفته است کاری در این مورد از دستش ساخته نیست و پرستارها از او نگهداری خواهند کرد. اگر او موفق به برگزاری امتحان نمیشد مجبور بود برای فارغ التحصیل شدن یک سال دیگر انتظار بکشد که این کار سختی بود.
 
 
او همزمان با دیگر دانشجویان در حالی که لباس فارغ التحصیلی اش را به تن داشت در بیمارستان برگه امتحانات را به دست گرفت و شروع به پاسخگویی به سوالات کرد. او از همسرش که یک کارمند در دانشگاه است به خاطر حمایتهایش از وی در امر تحصیل و زندگی تشکر کرده است.