پارس ناز پورتال

قتل غمناک این دختر 16 ساله توسط مادرش! + عکس

قتل غمناک این دختر 16 ساله توسط مادرش! + عکس
این دختر 16 ساله توسط مادرش انقدر گرسنه ماند تا درگذشت. مارکیا بلکلی 16 ساله از نظر روانی اندکی مشکل داشت و هنگام مرگش  تنها 40 پوند وزن داشت.به گزارش پارس ناز خویشاوندان او معتقدند مادرش به او گرسنگی داده است تا بمیرد. حالا این خانم 38 ساله به اتهام قتل دختر 16 ساله اش به دادگاه فراخوانده شده است.
 
 

گفته شده است این مادر از دخترش متنفر بوده و به همین دلیل به بهانه عضویت در گروهی اینترنتی که مشوق گرسنگی هستند به او غذا نمیداده به طوریکه این دختر بارها از خانه فرار کرده و دست به دزدی از فروشگاههای اطراف محل زندگی اش زده بود.
پدر این دختر که جدا از خانواده زندگی میکرده است از این جریان شوکه شده است و میگوید باور نمیکند کسی حتی با بدترین دشمن خود این کار را انجام دهد. این زن بارها و بارها از سوی انجمن حمایت از کودکان مورد بازجویی قرار گرفته است.

همسایه های این خانواده میگویند تا کنون ندیده اند بچه های این زن به مدرسه بروند . یکبار این دختر با پدرش تماس گرفته و به او در مورد رفتار مادرش شکایت کرده بود اما پدرش از او خواست با پلیس تماس بگیرد. زمانیکه پلیس در جریان قرار گرفت و ماموران را به خانه این زن فرستاد دختر را درحالی دیدند که بی جان روی زمین افتاده بود.