پارس ناز پورتال

پردرآمدترین زن مانکن جهان در سال 2012 + عکس

پردرآمدترین زن مانکن جهان در سال 2012 + عکس
 
در طول ۱۲ ماه گذشته (از ماه می ۲۰۱۱ تا ماه می ۲۰۱۲) ، مجموع درآمد ۱۰ مدل اول لیست پردرآمدترین مدلهای دنیا زیر ۱۰۰ میلیون دلار بود.به گزارش پارس ناز امسال هم مانند سال گذشته ، مدل برزیلی ، گیزل بانکن با درآمد ۴۵ میلیون دلار ، عنوان پردرآمدترین مدل دنیا را به خود اختصاص داد. این درآمد مجموع پولهایی است که این مدل از روز یکم ماه می سال ۲۰۱۱ تا روز یکم ماه ۲۰۱۲بدست آورده است.
 
اگرچه او دهه سوم زندگیش را هم به پایان رسانده است اما هنوز هم یک قدرت بی همتا و بی نظیر درصنعت مد است. این مدل مشهور و ثروتمند با برندهایی مانند پنتن ، اسپریت و ورساچه همکاری می کند .بعد از گیزل بانکن ، کیت ماس با فاصله خیلی زیاد در مکان دوم فهرست پردرآمدترین مدلها قرار گرفت ، درآمد این مدل انگلیسی حدود ۹.۲ میلیون دلار بود.
 
 
این مدل که با برندهایی همچون لانگ چامپ ، مانگو ، ریمل ، و ووگ همکاری می کند ، سالهاست که یکی از مشهورترین افراد صنعت مد است.ناتالیا وادیانووا ، مدل روسی ممکن است به اندازه دو نفر قبلی مشهور نباشد اما امسال توانسته است با درآمد ۸.۶ میلیون دلار در ردیف سوم فهرست پردرآمدترین مدلها قرار بگیرد. همکاری وادیانووا با برندهای مشهوری همچون گرلین و کالوین کلاین باعث شد که وادیانووا در لیست پردرآمدترینها قرار بگیرد.
 

پارس ناز:آدریانا لیما که در سال گذشته ۷.۳ میلیون دلار کسب کرد در جایگاه چهارم فهرست پردرآمدترینها قرار گرفت.این مدل که اوایل سال ۲۰۱۲ اعلام کرد در انتظار تولد دومین فرزندش است ، با حضور در آگهی های بازرگانی سوپر باول درآمد بسیار زیادی کسب کرد. تعداد طرفداران این مدل مشهور در فیس بوک بیشتر از مدلهای دیگر است.
اگراز طرفداران صنعت مد باشید و لیست پردرآمدترین مدلهای سالهای گذشته را نیز دیده باشید ، حتما از خودتان می پرسید ، امسال برای مدل مشهور آلمانی هایدی کلوم چه اتفاقی افتاده است ؟
 
 سال گذشته هایدی کلوم بعد از گیزل بانکن در مکان دوم قرار گرفت و امسال هم می توانست با درآمد ۲۰ میلیون دلاری خود براحتی جایگاه دوم را از آن خود کند اما بنا به تشخصی کارشناسان فوربس هایدی کلوم هم مانند تایرا بانکز از یک مدل به یک شخصیت رسانه ای مشهور مبدل شده است . کلوم هنوزهم به عنوان مدل با برندهایی مثل کوکاکولا همکاری می کند اما این شخصیت مشهور دنیای مد بخش عمده ای از درآمدش را از راه اجرای برنامه های تلویزیونی کسب می کند.