پارس ناز پورتال

موفقیت در زندگی زناشویی از زبان دو بازیگر زن و شوهر

مجموعه : اخبار سینما
موفقیت در زندگی زناشویی از زبان دو بازیگر زن و شوهر
مگر کسی هم هست که نداند مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی امروز جزو زوج های خوشبخت سینمای ایران به حساب می آیند؟ مهدی پاکدل یا همان طاهر پرطرفدار «ستایش» در گفتگویی از این روزهای زندگی مشترکش با همسر بازیگرش سخن گفته است: به نظر خودم اصلا دیر ازدواج نکردم باید شرایطش پیش می آمد که خدا را شکر پیش آمد.
 
 
یادمان نرود حتی دو برادر یا یک برادر و خواهر هم که در یک خانواده و با یک فرهنگ و آداب بزرگ شده اند و رفتار کرده اند هم بعضی وقت ها سر یک سری مسائل با هم دعوا می کنند، کلنجار می روند، بحث و قهر می کنند و…،دیگر چه برسد به یک دختر و پسر که از دو خانواده متفاوت (از لحاظ فرهنگی و شرایطی) آمده اند و قرار است زیر یک سقف بروند و زندگی تازه ای را تجربه کنند؛ بالاخره این میان بحث و اصطکاک هایی بینشان به وجود خواهد آمد و این خیلی طبیعی است، اما مهم این است که چگونه بتوانیم این اختلاف ها را مدیریت کنیم.

پارس ناز:مهم ترین بخش زندگی ، تنظیم درست کار، روابط اجتماعی، روابط عاطفی و این مسائل است؛ خدا را شکر با درایت همسرم (بهنوش طباطبایی)، زندگی مان را جوری تنظیم کرده ایم که هیچ خللی را احساس نکنیم؛ با تمرکز و آرامش کامل به کار، روابط اجتماعی، روابط خانوادگی و دیگر جنبه های زندگی ام می رسم و خدا را شکر از همه چیز راضی ام.

 

من و بهنوش سعی می کنیم راجع به تمام کارهایمان با هم مشورت کنیم؛ به هر حال هر نقشی به من پیشنهاد می شود را با «بهنوش» در میان می گذارم، چون مشاور بسیار خوبی است و به دلیل خصوصیت ریزبینی که دارد، همواره راهنمایی ها و پیش بینی هایش درست از آب درمی آید.

قطعا من هم به عنوان همسر اگر نقشی به بهنوش پیشنهاد شود راهنمایی اش می کنم، نظرم را می گویم و در خانه درباره اش بحث می کنیم. در کل تصمیم نهایی مان را با مشورت یکدیگر می گیریم؛ البته نه این که در کار هم دخالت کنیم یا مثلا من بگویم چون از فلان کارگردان خوشم نمی آید، تو هم نباید با او کار کنی، نه!