پارس ناز پورتال

هشدار این دختر به علت استفاده از عینک های ارزان + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
هشدار این دختر به علت استفاده از عینک های ارزان + عکس
 
هشدار یک دختر 17 ساله در مورد عواقب استفاده از عینکهای آفتابی ارزان قیمت را جدی بگیرید.به گزارش پارس ناز لائورا ماسون 17 ساله برای اولین بار بدون خانواده اش به تعطیلات رفت و بعد از استفاده از عینک آفتابی ارزان قیمت 1 پوندی اش به دلیل آلرژی شدید دچار عواقب بدی شد. به گفته وی صورتش به اندازه یک بادکنک ورم کرد و این مسئله به قدری ترسناک بود که او تعطیلات را نیمه تمام رها کرد و از ترس مرگ نزد خانواده اش بازگشت.
 

صورت ، چشمها و بینی او در اثر این آلرژی به شدت ورم کرد به طوریکه حتی والدین او قادر به شناختن وی نبودند. پزشکان اعلام کردند  او و دوستش که هردو از عینکهای مشابهی استفاده کردند و به شدت دچار حساسیت شده اند که علت اصلی آن وجود پلاستیک در این عینکهاست. بعد از مداوای ابتدایی در اسپانیا- جایی که آنها برای تعطیلات به آنجا سفر کرده بودند- آنها سریعا به انگلستان بازگشته و مورد درمان قرار گرفتند.
 

او میگوید به شدت نگران بودم که دوباره به حالت عادی بازنگردم . هرگز تصور نمیکردم که علت همه این مشکلات یک عینک آفتابی باشد. به خاطر این عینک ارزان قیمت همه تعطیلاتم به هم خورد و چهره ام به کلی دگرگون شد. واقعا یک پوند ارزش آن همه مشکلات و استرس را نداشت.