پارس ناز پورتال

درخواست غرامت این زن زندانی به خاطر مرگ غمناک دخترش

مجموعه : مجله خبری روز
درخواست غرامت این زن زندانی به خاطر مرگ غمناک دخترش
مادر زندانی به خاطر مرگ دخترش از دولت 3 میلیون دلار غرامت درخواست کرده است.این دختر 5 ساله بوده و یک ماه بعد از سپرده شدن به پدرش توسط اداره سرپرستی کودکان توسط وی شکنجه شده و در گذشت.به گزارش پارس ناز حالا مادر او که خود متهم به آزار و اذیت یک پسر نوجوان است و محکوم به 15 سال حبس میباشد بخاطر مرگ این دختر از دولت ادعای غرامت کرده است.
 

دختر 5 ساله به دلیل آسیب مغزی درگذشته است در گزارشات آمده است هنگامیکه او توسط پدرش به بیمارستان رسانده شد آثار ضرب و جرح و کبودی زیادی روی بدن و سر او قرار داشت . پدر سنگدل عنوان کرده بود که دخترک به صورت ناخودآگاه از دست او رها شده است و از ارتفاع به زمین افتاده است اما پزشکان به این مسئله مشکوک شده و معلوم شد دخترک در اثر شکنجه های مرد روانی به قتل رسیده است.
 

این دختر سابقا با مادرش زندگی میکرد اما هنگامیکه وی راهی زندان شد به یک مرکز نگهداری از کودکان بدون سرپرست سپرده شد اما بعد از مدتی این مرکز کودک را به پدرش تحویل داد. این مرد سابقه خشونت علیه این دختر را دارد و سابقا دوبار او را مجروح کرده بود. او اکنون به عنوان یک قاتل درجه یک به حبس ابد  محکوم شده است.
 

این قتل باعث شد تا صلاحیت این اداره سرپرستی کودکان مورد تردید قرار بگیرد و دو نفر از کارمندان این اداره به دلیل سهل انگاری در تحقیق در مورد سوابق پدر جانی از کار اخراج شدند.گفته شده است تا کنون 4 کودک تحت سرپرستی این مرکز به والدین سپرده شده اند که این مسئله باعث آزار و مرگ این کودکان شده است. این پرونده همچنان در دست بررسی است.