پارس ناز پورتال

شرکت لکسوس پروژه تولید ماشین LF-LC را کلید زد + عکس

به گزارش پارس ناز غول خودروساز ژاپنی در نمایشگاه بین المللی خودرو دیترویت آمریکا از مدل مفهومی ‌LF-LC رونمایی کرد که نه تنها کارشناسان صنعت خودروسازی را تحت تاثیر قرار داد بلکه با استقبال عموم مردم نیز روبرو شد و برای همین خودروساز ژاپنی برای تولید آن چراغ سبز را نشان داده است.
 
 
بدون شک لکسوس در اندیشه پر کردن خلاء خودرو لوکس و کوپه اسپرت SC 430 است که مدتی است از خط تولید خارج شده است  و حالا لکسوس LF-LC وارد یک پروسه سه ساله تولید شده است تابتواند زمین از دست رفته خود در برابر رقبای لوکس ساز و اسپرت ساز بی.ام.و و مرسدس بنز را دوباره بدست آورد.
 
 
متاسفانه در زمان نمایش مدل مفهومی‌ خودروساز ژاپنی صحبتی از سیستم سوخت این خودرو به میان نیاورده است اما می‌توان انتظار داشت که این خودرو دارای سیستم سوخت ترکیبی نسل آینده باشد.با این که این خودر تنها یک بار و در نمایشگاه بین المللی خودرو دیترویت به نمایش درآمده است.
 
 
اما پاسخ قاطع مردم این بوده است که خودرو LF-LC باید ساخته شود  که در حقیقت نسل بعدی خودروهای کوپه وزرشی مورد انتظار آنان است  و امیدواریم پروسه تولید این خودرو استثنایی هر چه سریعتر آغاز شود تا بتوانیم LF-LC را روزی در خیابان‌ ها ملاقات کنیم.