پارس ناز پورتال

دیده شدن بشقاب پرنده در مراسم المپیک 2012 لندن +تصاویر

مجموعه : مجله خبری روز
در حالی که آتش بازی، آسمان مراسم افتتاحیه المپیک را روشن می کند، حدود یک میلیارد نفر تماشاچی، شیء دیگری را با صدای غژغژ بر فراز آسمان شب دیدند… یک بشقاب پرنده.به گزارش پارس ناز این حادثه، حدود ساعت ۰۰:۳۰ بامداد جمعه گذشته، درست در نزدیکی مناظر تماشایی ورزشگاه پارک المپیک استراتفورد واقع در شرق لندن روی داد.

و درست همان چیزی بود که نیک پاپ، یکی از متخصصان UFO بریتانیا، درست طی چند هفته گذشته، پیش بینی کرده بود؛ مجموعه رویدادهای تابستان امسال، تاریخی مهم و قابل توجه برای توطئه چینی دیگر جهانیان جهت نشان دادن خود به دنیای بشری خواهد بود.
این بشقاب پرنده، در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک استراتفورد، واقع در شرق لندن مشاهده شد.
 
 
این شیء ممکن است هرچیزی باشد، شیئی شبیه بشقاب کوچک، با یک برآمدگی فلزی در وسطش، اما هیچکس تاکنون برای توضیح این شیء که حرکت آرامی هم دارد، پیشقدم نشده است.یک نظریه این است سفینه فضایی که حضورش توسط Examiner.com گزارش شد، بالون هوایی کوچکی بود که توسط یک کانال خبری برای عکسبرداری هوایی به آسمان فرستاده شده بود.
 

در حالی که بخش ورزشی شبکه NBC، ان بی سی المپیک، استفاده از بالون های هوایی کوچک گودیر جهت پوشش هوایی سراسری بازی های المپیک ۲۰۱۲ را محکوم کرده است، چراکه این شیء شبیه هیچ یک از شناورهای هوایی به نظر نمی رسد.برخی نظریه پردازان سایت یوتیوب معتقدند که آن در واقع یک هلیکوپتر یا حقه پیش پا افتاده است.آقای پاپ، که مدت ۲۰ سال در وزارت دفاع انجام وظیفه نموده، گزارشات مربوط به بشقاب پرنده ها را در فاصله سال های ۱۹۹۱ و ۱۹۹۴ مورد بررسی قرار داده است.
 

یک تئوری بیانگر آن است که این شیء، یک بالون هوایی کوچک یا هلیکوپتر است که جهت فیلمبرداری هوایی مورد استفاده قرار گرفته است.ممکن است بیگانگان در حال بازدید از زمین برای شناسایی نظامی، تحقیقات علمی یا فقط لذت بردن از مناظر و سهیم شدن در سیاحت و گردشگری به لندن باشند.به گزارش پارس ناز وی قبل از آنکه خود را متقاعد سازد این نشانه گیری ها اهمیت مطرح شدن مسائل دفاعی جهت امنیت ملی و ایمنی هوایی را افزایش می دهد، تحقیقش را با بدبینی آغاز نمود.
 

وی طی مصاحبه ای در اوایل ماه جاری، گفت: این باور بطور گسترده ای در محافل وزارت دفاع مطرح شده که چند دهه است
بیگانگان قادرند ما را از طریق اخبار منتشره رادیو و تلویزیون شناسایی کنند.آنچه سابقا یک داستان علمی تخیلی به نظر می رسید، همیشه از سوی هیات دولت مرکزی بعنوان حقیقتی مسلم در نظر گرفته شده است.اگر بیگانگان، ما را روانشناسی کرده باشند، ممکن است انتخاب زمانی شان برای ظاهر شدن در آسمان های ما، تاریخ های مهم و قابل توجه باشد.
 

مراسم اختتامیه بازی های المپیک، تاریخی است که بطور گسترده توسط گروه های توطئه گر منتشر شده است.
اعتقاد بر این است که این فیلم از سوی یک کاربر وب با نام ‘MrScipher’، نشات گرفته باشد. نیک پاپ، کارشناس UFO (عکس فوق)، پیش بینی کرد که بازی های المپیک لندن، زمان بسیار مناسبی برای ظهور موجودات فرازمینی خواهد بود.