پارس ناز پورتال

آرزوی مشترک این دو دختر در المپیک به حقیقت پیوست

مجموعه : مجله خبری روز
این دو دختر نوجوان از دوران کودکی با هم دوست بودند ، دو دوست صمیمی که رویای مشترکی داشتند به نام حضور در المپیک در رشته ژیمناستیک که به حقیقت پیوست.به گزارش پارس ناز این دخترها "مک کایلا " و "کایلا راس" 15 و 16 ساله هستند. آنها اخیرا موفق شدند به همراه تیم ملی امریکا مدال طلای المپیک را از آن خود کنند. این دو از 6 سالگی با هم دوست هستند و این مسئله نادری است که از آن زمان تا کنون این دو دختر با آرزوی مشترکشان کنار هم بوده اند. آنها این هفته موفق شدند رویای ده ساله شان را به حقیقت برسانند.
 
 
کایلا در هاوایی متولد شده و از 3 سالگی آموزش ژیمناستیک را آغاز کرده است او در 7 سالگی به همراه خانواده به کالیفرنیا مهاجرت کرده است و در آنجا با مک کایلا  آشنا شده و این دو تبدیل به دوستان جدایی ناپذیری شدند که یک هدف واحد داشتند مدال طلای المپیک آنها در طول تحصیل موفق شده اند به چندین مدال کشوری دست پیدا کنند و به این ترتیب عضو تیم ملی امریکا باشند. آنها در مصاحبه هایشان همیشه گفته اند تنها آرزویشان این است که کنار هم بتوانند در المپیک حضور یابند و بالاخره توانستند با تلاش و پشتکار فراوان به این مهم دست یابند.
 

مک کایلا میگوید زیبایی این اتفاق وقتی احساس میکنم بهترین دوستم در کنارم حضور دارد برای من چندین برابر است. این اتفاق نادر و زیباست و باور نکردنی به نظر میرسد.پنج دختر نوجوان عضو تیم ملی ژیمناستیک امریکا هستند که موفق شدند مدال طلای تیمی این دوره از رقابتهای المپیک را به خود اختصاص دهند. نخستین کسانی که این پیروزی را به آنان تبریک گفتند جاستین بیبر و لیدی گاگا و باراک اوباما بودند.