پارس ناز پورتال

عکس هایی از جذاب ترین و زیباترین دختر المپیک

عکس هایی از جذاب ترین و زیباترین دختر المپیک
به گزارش پارس ناز این دختر ورزشکار المپیک 2012 لندن از دید سایت یاهو بعنوان جذابترین دختر حاضر در المپیک معرفی شده است.می گویند «لِرین فرانکو»، ورزشکار تیم اعزامی از کشور پاراگوئه در رشته پرتاب نیزه زیبایی و صداقت را تؤامان دارد! این بانوی شرکت کننده در مسابقات المپیک لندن خود نیز پذیرفته که شانس او برای کسب عنوان «جذاب ترین زن حاضر در المپیک» به مراتب بیشتر از دریافت مدالی زرین برای کشورش است.
 
سایت «یاهو» در گزارشی می نویسد، این روزها نام «لرین فرانکو»، در موتور جستجوگر یاهو، دومین ترکیب پرطرفدار در میان کاربران این سایت بوده، فرانکو از این جهت تنها در جایگاهی بعد از «مایکل فلپس»، شناگر آمریکایی در بازی های 2008 پکن ایستاده و در همین حال مجلات مخصوص آقایان به کرات این بانوی قهرمان بی مدال المپیک را به عنوان «جذاب ترین شرکت کننده مسابقات المپیک» برگزیده اند.
 
عکس هایی از جذاب ترین و زیباترین دختر المپیک

«لرین فرانکو» در المپیک پکن در رتبه پنجاه و یکم ایستاد و به رغم بهبود وضعیت فنی اش در طول چهار سال گذشته انتظار نمی رود در میان بیست نفر اول این سری رقابت ها جایی داشته باشد.
اما هرچه اقبال فرانکو در کسب مدال بی فروغ باشد، صداقت و زیبایی این ورزشکار جوان، او را به چهره محبوبی در میان دنبال کنندگان رقابت های المپیک و ورزش دوستان تبدیل کرده است.
 
«لرین فرانکو» خود درباره جایگاه ورزشی اش می گوید: «وضعیت من با بیشتر دیگر ورزشکاران رشته پرتاب نیزه تفاوت دارد… من فقط ورزشکار نیستم. باید صادق باشم و [اذعان کنم که] شغل اصلی من در حیطه رسانه هاست.»
 
عکس هایی از جذاب ترین و زیباترین دختر المپیک
 
این پرتاب کننده نیزه پاراگوئه ای در ادامه تأکید می کند «اگر مردم یک مجله را باز کنند، می توانند تصویر مرا آنجا ببینند.به گزارش پارس ناز دنیای مُد و کار به عنوان مدل، شغل اصلی من محسوب می شود، وقت زیادی از من می گیرد و البته کمکی که درآمدی کسب کنم. این را هم بگویم که برایم مایه مباهات است که مردم مرا زیبا می دانند و از اینکه لباس های جدید و مُدهای تازه را بپوشم لذت می برند.»
 
فرانکو در مراسم افتتاحیه بازی ها که روز جمعه، 27 ژوئیه، برگزار شد شرکت کرد اما تا هفتم ماه اوت، پنجمین روز از رقابت های دو و میدانی مسابقه ای نخواهد داشت.سال گذشته، «لرین فرانکو» بهترین پرتاب خود را به طول ۵۵.۶۵ متر در شهر بوینوس آیرس انجام داد، نتیجه ای خوب برای لِرین محبوب اما 17 متر کمتر از رکورد جهانی.
 
عکس هایی از جذاب ترین و زیباترین دختر المپیک

کار و بار فرانکو زمانی سکه شد که عکس او به عنوان مدل مایوی مجله ورزشی معروف «اسپرتس ایلاستریتد» منتشر شد و قرارداد چرب و نرمی هم با شرکت سرشناس «نایک» امضا کرد.پیشتر و در سال 2006، لرین فرانکو در مسابقات ملکه زیبایی پاراگوئه مقام دوم را به دست آورده بود.لرین فرانکو درباره انگیزه حضور خود در المپیک لندن می گوید انتظار دریافت مدال ندارد اما «برای من بهترین پاداش همین حضور در المپیک است. به المپیک رسیدن حکم مدال من را دارد.»