پارس ناز پورتال

رومانتیک ترین خواستگاری ممکن از این خانم + عکس

این مرد عاشق پیشه که جوی لانکیانس نام دارد و اهل پنسیلوانیاست دوست دختر 25 ساله اش را برای صرف شام به یک رستوران دعوت کرد تا او را سورپرایز کند.به گزارش پارس ناز آنها در حال حرکت به سوی رستوران بودند که آلکسیس متوجه شد تعدادی از رهگذران در کنار او مشغول رقص شدند و این تعداد زیادتر و زیادتر شد تا به 300 نفر رسید.
 
 
آنها همگی او را صدا میکردند و ترانه میخواندند مسئله زمانی تعجب برانگیز تر شد که تعدادی از دوستان نزدیک و اعضای خانواده هم در میان این مردم دیده شدند.الکسیس با تعجب به این صحنه ها نگاه میکرد که در میان جمعیت راهرویی باز شد و جوی در حالیکه حلقه ازدواج در دستش بود از میان آنان عبور کرد و مقابل او زانو زود و از او خواست با او ازدواج کند.
 
 
الکسیس از خوشحالی و تعجب اشک در چشمانش حلقه زده بود . نامزد او که یک گزارشگر ورزشی است و دوستان خبرنگارش این صحنه ها را فیلمبرداری کرده و با قرار دادن آن در یوتوب باعث شدند این مراسم زیبای خواستگاری به مشهوریت جهانی برسد.جوی حدود دو ماه روی این طرح برنامه ریزی کرده بود تا مهمترین روز زندگی اش زیباترین روز زندگی نیز باشد.
 

این زوج مدت 6 سال است با هم آشنا هستند و جوی در این رابطه میگوید: الکسیس بهترین دوست من است ما باهم خیلی راحت بودیم و هرکاری را به راحتی انجام میدادیم. حضور او بهترین اتفاق زندگی من است و من او را بیش از آنچه تصور کند دوست دارم و میخواستم او را برای همیشه کنار خود داشته باشم
الکس معتقد است این رابطه 6 ساله اگرچه طولانی مدت بود اما زندگی کنار مردی که عاشقش است ارزش این انتظار را داشت.