پارس ناز پورتال

بازداشت این زن معتاد به دلیلی آدم ربایی + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
زنی که یک نوزاد دختر را از بیمارستان دزدیده و مدت 23 سال او را نگهداشته بود به 12 سال زندان محکوم شد.این زن حدود دو دهه پیش یک نوزاد را از بیمارستان ربوده  و طی 23 سال گذشته از او به عنوان فرزندش نگهداری کرده است.به گزارش پارس ناز او به اتهام آدم ربایی هفته پیش به 12 سال زندان محکوم شد. آن پت وی 51 ساله است و در ارتباط با ربودن کودکی که در سال 1987 از بیمارستان او را ربوده است محکوم شده است.
 

او میگوید هنگام دزدیدن نوزاد او سه هفته سن داشت و به دلیل تب فراوان در اتاق مراقبتهای ویژه نگهداری میشده است. او با پوشیدن لباس پرستاران توانسته بود این نوزاد را از بیمارستان خارج کند.دادستان این پرونده برای او تقاضای 20 سال زندان کرده بود اما قاضی این پرونده با تقلیل این زمان او را به تحمل 12 سال و نیم زندان محکوم ساخت. اتهام این زن ربودن کودک و پنهان کردن هویت وی به مدت 23 سال است.
 

مادر واقعی دختری که ربوده شده است در دادگاه گفته: همیشه فکر میکردم کدام انسان سنگدلی میتواند نوزاد بیمار مرا که در تب میسوخت از بخش خارج کرده باشد در حالیکه او به درمان نیاز داشت. من عاشق دخترم هستم و خوشحالم که او برگشته است اما برای من سخت است زمانیکه او از برادر و خاله اش و فامیلش صحبت میکند منظورش کسی جز خانواده اصلی اش باشد. ما بعد از گم شدن او سختی های زیادی را تحمل کردیم.
 

دختر ربوده شده که کارلین نام دارد همیشه به این مسئله فکر میکرد چرا شبیه مادرش نیست و از اینکه مادرش زنی سابقه دار در زمینه مواد مخدر و سرقت بود ناراحت بود او زمانیکه باردار شد از مادرش خواست گواهی تولدش را به او بدهد و این زن به دروغ به او گفته بود مادر اصلی وی یک معتاد بوده که وی را رها کرده است و او گواهی تولد ندارد.کارلین به حرفهای این زن مشکوک شده و به دنبال هویت اصلی اش رفته بود که خیلی زود توانست پدر و مادر واقعی اش را پیدا کند.