پارس ناز پورتال

این دختر به واسطه ناخن هایش در المپیک به شهرت رسید

مجموعه : مجله خبری روز
آنچه باعث شهرت این دختر شده است مدال المپیک نیست بلکه طراحی زیبای ناخنهایش است که به طرز ماهرانه ای به رنگ پرچم بریتانیا طراحی شده است.به گزارش پارس ناز این دختر وطن پرست انگلیسی حتی ناخنهایش را به رنگ پرچم کشورش درآورد تا علاقه اش به بریتانیا را به رخ همه بکشد.
 
 
ربکا آدلینگتون موفق شد مدال برنز شنای آزاد 400 متر زنان را در این دوره مسابقات المپیک بدست آورد. این اولین مدال بریتانیا در رشته شناست. او هنگام دریافت مدال اشک شوق به چشم داشت و تصاحب این مدال را باورنکردنی توصیف کرده است.آرایشگر او خانم سوفی رابسون خالق این اثر زیبا است او این روزها برای خیلی از ستاره های مشهور ورزشی و طرفدارانشان محصولات زیبایی طراحی میکند  و در این زمینه به شهرت رسیده است.
 
 
این ناخنها اکثرا به رنگ کشورهای مختلف شرکت کننده در رقابتهای المپیک 2012 لندن است. ربکا آدلینگتون متولد 17 فوریه سال 1989 در منسفیلد است از سال 2006 به عنوان یک ورزشکار موفق مطرح شد و خیلی زود جای خود را در تیم ملی شنای زنان انگلستان پیدا کرد. او در سال 2008 موفق شد رکورد اروپا را در رشته کرال از آن خود کند. و دارنده مدال طلا در رشته های 400 و 800 متر آزاد جهاناست.
او نزدیک 180 سانتی متر قد و 70 کیلوگرم وزن دارد.