پارس ناز پورتال

برابوس اسمارت 2012 اتومبیلی خاص + عکس

شرکت اسمارت برای اینکه دست مشتریان خود را برای انتخاب باز بگذارد، بیش از ۱۰۰ طرح مختلف از این محصول را در رنگ‌ ها و امکانات متعدد به صورت گزینشی (آپشنال) ارایه نموده است.به گزارش پارس ناز البته تمام این ۱۰۰ مدل خودرو، بر روی همان پلتفرم اسمارت دونفره معروف پیاده می‌شود که این بار موتورش با توان ۷۵ کیلو وات، ۱۰۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که می‌تواند سرعت خودرو را به ۱۵۵ کیلومتر در ساعت رسانده و در زمان ۸. ۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.
 
 
طراحی بدنه این خودرو به خصوص در قسمت جلو و پهلوها به گونه ای است که جلوه ای همچون طلای مایع به این نسخه ویژهٔ دهمین سال فعالیت می‌دهد.در تمام ملحقات بیرونی بدنه این خودرو – مثل چراغ‌های جلو و عقب و دستگیره درب‌ها- از تیتانیوم استفاده شده که جلوه خاص و بسیار زیبایی به آن بخشیده است.
 

نمای داخلی برابوس مدل ۲۰۱۲ توسط پوشش دست دوز تیره بسیار زیبایی ساخته شده که در کنار لبه دوزی‌هایی که با رنگ قرمز ویژه‌ای در آن بکار رفته است، حس بسیار خوبی از درک کیفیت و اطمینان به سرنشینان خودرو می‌دهد.
 
 
از جمله امکانات این خودرو می‌توان به سیستم مسیریاب ماهواره‌ای، چراغ‌های LED مخصوص روز، گرم‌کن صندلی، سیستم صوتی بسیار پیشرفته و … اشاره نمود.